“En medelitalienare”

Rankad som nr 126 av 731 Restauranger i Patong
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Restaurangen ligger bra till med utsikt över stranden. Sitter man ute är det rätt högt ljud då trafiken är livlig. Jag åt en kycklingsoppa som förrätt och var helt okej. Till huvudrätt åt jag en pasta vongele som smakade sådär. Med tanke på att det är en Italiensk restaurang så förväntar jag mig att de kan sina saker men jag är inte helt nöjd. Servicen var bra.

Tack tege11

Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Vi hade bestämt oss att äta pizza till middag och hade dagen före sett detta stället så vi gick hit. Tur va nog det för inkastaren var upptagen med att vara i telefon när vi kom, räckte oss en meny i det vi gick upp trappen men vi hann inte halvvägs innan hon kom springande efter och skulle ha den tillbaka (?!)
Väl uppe i restaurangen valde vi bord inne, fick beställt dricka och mat. Tog som normalt 15 minuter.
Blev väldigt överraskad över att vara på en "riktig Italiensk restaurang" och få pizza utan smakrik tomatsås på, ellet rättare sagt helt utan smak! Tog nr. 76 & 77 vilket i sig inte har så mycket ingredienser men nog ska det väl smaka något för det. Bad om att få kryddor och fick olja med chili samt salt och peppar, hjälpte väl sisådär..
Personalen var oengagerade och visste inte helt vad dem skulle göra eller var de skulle vara, dåligt strukturerade.
Vi var flera bord som försökte få kontakt med våra servitörer utan att de faktiskt verkade bry sig.. i stället för att hjälpa de existerande gästerna va dem 6st som dukade av ett bord?
Kocken/ägaren var ute i restaurangen och sollade bland vilka gäster han pratade med, tog alltså inte kontakt med alla (Hur väljer man ut sina kunder..) var heller ingen av servitörerna som hörde med oss om vi gillade maten, ville ha mer dricka osv..
Generellt inte en dålig restaurang säkert men! Dålig service & mat utan direkt smak.

Läst mig till här i kommentarerna att ägaren/kocken inte tar konstruktiv kritik speciellt bra..

Tack Johanna T
mauropar, Proprietario på Roma Ristorante & Pizzeria Da Mauro, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

Absolutely no sense to me this poor review , the Pizza is excellent always, this i can declared any time you want, topped is enough for the prize u paid it. About the staff , you have to remember where you are !!!!!!!!!!!!!!!! in this country if u can find a good 5 stars staff so easily let me know when and where. anyway our staff still learning every day and done a good job, if u do not appreciated go to the restaurant of Hilton or Sheraton hotels 5 stars, paid the right prizes (5 times minimum plus of ours ) and maybe u have better services. got it ?? Have good life , do not wrote review in public sites without no real knowledge.

Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Grymt bra pizza inte konstigt när ägaren är italienare.
Jag fick vanlig lax på pizzan men fick den utbytt när jag sa till så det var inget att hänga upp sig på.
Är du en pizza älskare ska DI besöka pizzerian de mauro spm ligger i mitten av Patong beach

2  Tack wail i
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Åt väldigt god pasta med zucchini och räkor i gräddig sås och min fästmö åt pasta med 4 ostar som var ok. Pizzorna såg jättefina ut så de testar vi snart! Lite för hög musik men i övrigt trevligt!

Tack jorgeheffadopolous
Omdömet skrevs 14 januari 2014 från mobil enhet

Relativt dyr mat med stel upplyst miljö, stökig och stressad underbemannad personal med högt tryck av kunder, små portioner men hyfsat gott åt, pasta.

• Atmosfär
Tack JonathanH1759
mauropar, Owner på Roma Ristorante & Pizzeria Da Mauro, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2014

Det är inte helt sant Dear Sir, våra priser är mycket nära femtio procent lägre europeiska priserna, vår restaurang och "väl upplysta, och vår moderna stil, men jag förstår att du inte vet någonting. Om restaurangen har höga valdeltagandet, bra, god mat, bra priser, eller hur? då ........, hej och tack

Resenärer som tittade på Roma Ristorante & Pizzeria Da Mauro tittade också på

Besökt Roma Ristorante & Pizzeria Da Mauro? Berätta vad du tyckte!