“Bästa!!”

Kök: Thailändskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Helt klart den bästa restaurangen på stranden.
Bra priser!
God mat!
Riktigt bra drinkar & kall god öl på tapp!

Personalen känner lätt igen en o man går aldrig missnöjd därifrån. Wi-fi finns!

Tack P6008VUdennisb

Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

God mat, och väldigt stor meny med bra priser. Har mest thaimat, men också lite annat. Billiga drinkar och öl, samt trevlig personal. Vi har där på kvällen så vi fick inte ut allt av utsikten, men är du där på dagen ser du havet.
Stället har ingen egen toalett. Man får 5THB från personalen och får gå ut över gatan till två (enligt mig som är lite känslig för offentliga toaletter) smått äckliga bås. Där fanns en låg toa, en vattenslang och en hink med vatten att spola med.
God mat, men gå gärna på toa någon annanstans. Om du är tjej iaf..

Tack MyAnd85
Omdömet skrevs 9 februari 2017 från mobil enhet

Älskar Sabai Beach Restaurant. God mat, goda drinkar, bra priser, bra service och man får sitta på stranden, vilket i sig är ett stort plus. Strunta i alla de andra restaurangerna på stranden, nöj dig med denna. Den är klart bäst. Cirka 150 baht för en thairätt, 150 för drinkar och 100 baht för en stor draught öl. Rekommenderas!

Tack Milla1987
Omdömet skrevs 25 november 2016

Vi besökte Sabai efter att ha blivit tipsade om stället. Restaurangen ligger trevlig precis vid stranden och maten är god. Utsikts över stranden och ljudet av hav gav en extra dimension till fisk- och skaldjuren som vi åt.

1  Tack 591nikl
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Vi tog en kvällsmåltid på Sabai, detta var underbart.
Vi satt på stranden, hörde vågorna slå...
Personalen var trevliga och lite skämtsamma, god mat till rätt pris.
Helt klart att rekommendera

Tack Matstr72

Resenärer som tittade på Sabai Beach Restaurant tittade också på

Besökt Sabai Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!