“Svensk toppenrestaurang i Patong”

Karlssons Restaurant Patong
Rankad som nr 74 av 731 Restauranger i Patong
Kök: Europeiskt, Steakhouse, Skandinaviskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt bra restaurang mitt i Patong. Skönt att äta lite svensk mat efter ett tag med bara thaimat. Barnen älskade att äta falukorv och köttbullar. Trevlig service. Ligger lite avsides från Patong Beach, vilket gör det lugnt och skönt.

Tack Therese S
KentHolmgren, Owner på Karlssons Restaurant Patong, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Tack så mycket för besöket,

Välkomna åter
Kent

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Efter 3,5 vecka i detta land så började vi båda längta hem till den svenska husmanskosten.
Drömmen när vi hittade detta stället, givetvis blev det köttbullar & när vi fick in våra tallrikar satt vi tysta & bara log.
Yes det var så bra så vi gick dit kvällen efter igen.
Gravid som jag är & längtan efter potatismos så blev det samma igen medans sambon tog en pasta som han tyckte var väldigt god.

Mysigt ställe, i centrum men ändå lite avskiljt.
Kan absolut bli ett tredje besök innan hemfärd!

Tack mfredriksson
KentHolmgren, Owner på Karlssons Restaurant Patong, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Tackar så mycket för besöket och kul att ni tyckte om oss.

MVH
Kent

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med skandinaviskt profil. Trevlig ägare och lättpratad.
Maten är helt godkänd men inte i toppklass. Man går inte därifrån besviken.

Peter

Tack Peter S
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Karlssons restaurang ligger invid massiva Patong Tower. Jag hittade stället av en slump så jag beslöt mig att äta köttbullar.
Inredningen var helt mysig och bullarna kom efter en kort väntetid. Gräddsåsen och potatismoset (smaksatt med smör) smakade gott men jag var rätt besviken på köttbullarna. De hade en lite tråkig konsistens och något nötkött fanns knappast med i ingredienserna.
Kanske bättre tur nästa gång.

Tack drsture2015
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Har varit på restaurangen två gånger den här resan och maten har varit fantastisk bägge gångerna, även service från personalen är toppen

Tack asa_i_eriksson
KentHolmgren, Owner på Karlssons Restaurant Patong, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2018

Tack för besöken :-)

Besökt Karlssons Restaurant Patong? Berätta vad du tyckte!