“Trygg Meny”

Kök: Europeiskt, Steakhouse, Skandinaviskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs mars 25 2017

Jag och min fru har varit 8 gånger tidigare till Phuket och besöker alltid Karlssons Restaurang. Här är maten fräsch och god , och det bästa är att menyn är det samma från år till år . Så man får längta efter sin goda biff ,som finns kvar på menyn. Tack för bra betjäning Kent med personal.

Tack Jklinkma

Omdömet skrevs mars 15 2017 från mobil enhet

Vi har varit två gånger på Karlssons under vår vistelse i Patong. Första gången åt vi kött och pasta och det var bra. Andra gången åt vi pizza och den var mycket bra.

Tack Carina C
Omdömet skrevs februari 21 2017

Jättetrevligt ställe med god mat och trevlig personal. Efter några veckor med thaimat är det alltid en upplevelse att gå till Karlsson för att äta den goda menyn med toast Skagen, oxfilé/ potatisgratäng och glass i efterrätt. Att smutta på en Karlsson coffee, under tiden man får några ord med herr Karlsson själv är ju också ett måste.

Tack Elaine P
Omdömet skrevs februari 8 2017

Vi käkade där tre gånger.
Finns mat för alla, även köttbullar med mos och lingonsylt
Behöver man en "prilla" så är man på rätt ställe.

Tack thonijohansson
Omdömet skrevs januari 30 2017 från mobil enhet

God mat och en bra service. Dock väldigt mycket mygg eller krupp då vi hade fullt med bett men det är det värt för lite svensk mat!

Tack Pontus K

Resenärer som tittade på Karlssons Restaurant Patong tittade också på

Besökt Karlssons Restaurant Patong? Berätta vad du tyckte!