“Trygg Meny”

Kök: Europeiskt, Steakhouse, Skandinaviskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 mars 2017

Jag och min fru har varit 8 gånger tidigare till Phuket och besöker alltid Karlssons Restaurang. Här är maten fräsch och god , och det bästa är att menyn är det samma från år till år . Så man får längta efter sin goda biff ,som finns kvar på menyn. Tack för bra betjäning Kent med personal.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Jklinkma

Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Vi har varit två gånger på Karlssons under vår vistelse i Patong. Första gången åt vi kött och pasta och det var bra. Andra gången åt vi pizza och den var mycket bra.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Carina C
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Jättetrevligt ställe med god mat och trevlig personal. Efter några veckor med thaimat är det alltid en upplevelse att gå till Karlsson för att äta den goda menyn med toast Skagen, oxfilé/ potatisgratäng och glass i efterrätt. Att smutta på en Karlsson coffee, under tiden man får några ord med herr Karlsson själv är ju också ett måste.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Elaine P
Omdömet skrevs 8 februari 2017

Vi käkade där tre gånger.
Finns mat för alla, även köttbullar med mos och lingonsylt
Behöver man en "prilla" så är man på rätt ställe.

Datum för besöket: februari 2017
Tack thonijohansson
Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

God mat och en bra service. Dock väldigt mycket mygg eller krupp då vi hade fullt med bett men det är det värt för lite svensk mat!

Datum för besöket: januari 2017
Tack PontusK49

Besökt Karlssons Restaurant Patong? Berätta vad du tyckte!