“Hit reser vi gärna igen...”
Omdöme om Nap Patong

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Nap Patong
Rankad som nummer 9 av 333 hotell i Patong
Omdömet skrevs oktober 2 2017

Vi har bott här vid flera tillfällen och hotellet har blivit vårt lilla smultronställe i den här delen av världen. Personalen inger trygghet för oss och är helt underbar...alltid mycket trevlig, hjälpsam, hälsar, skapar värme och är oerhört serviceinriktad på alla sätt oberoende av vilken personalgrupp man möter. Hotellet har ett lugnt läge och nära gångavstånd till både shopping, restauranger och beachen med sin vita härliga sand och bad. Vi har bott på plan 2 med utsikt över poolområdet där man kan njuta av den grönskande trädgården med sitt fågelliv - ett plus är att det finns takfläkt som svalkar skönt på balkongen.
Hotellet är miljövänligt med allt vad det innebär ifråga om både mat, städning och växter vilket vi upplever som mycket positivt dessutom har poolen saltvatten och en trappa ner i vattnet. När solen gassar runt poolen kan man dock uppleva att trädäcket blir väldigt varmt så ett tips.. använd badskor. Ibland serveras små smakprov ur den thailändska matkulturen - runt poolen - vilket är mycket uppskattat av oss.
Rummet är alltid välstädat varje dag samt är både sängar och kuddar riktigt sköna.
Vattenkokare, kaffe, te, vattenflaskor, dricka finns alltid i minibaren. Strykjärn med bräda finns också.
I badrummet finns allt du behöver för att känna dig fräsch samt handdukar att använda vid poolen. Alla allmänna utrymmen är välstädad och rena.
Variationsrik och väl tilltagen frukostbuffé att starta dagen med och god vällagad och prisvärd mat i restaurangen att avsluta dagen med rekommenderas varmt och sist men inte minst......unna dej att njuta av kroppsvård och himmelsk massage i "Nam Spa".

Vi längtar alltid tillbaka och rekommenderar självklart hotellet

• Bodde här: April 2017, reste som ett par
2  Tack palmen2017
TheNapPatong, General Manager på Nap Patong, svarade på det här omdömetSvarade oktober 4 2017

Dear palmen2017

hank you very much for taking your time to post on Tripadvisor. We appreciated for you being our regular customer and we are proud to be your choice of resort in Phuket. I was absolutely delighted to have read of your kind praise, particularly in regards to our perfect location, facilities and staff attentiveness and do trust that your experience with us was both pleasant and memorable. For your future visit to Phuket please do not hesitate to contact me on email hotelmgr@thenappatong.com

With my best regards.

Panya W.

Omdömet skrevs november 28 2016

Vi bodde här i 5 nätter. Hotellet känns fräscht i en modern stil. Läget är bra, jättenära till stranden o ca 15 min promenad till Bangla Road. Vi anlände en tidig förmiddag men fick ändå rummet direkt. Vi bodde intill hotellpoolen. Rummet var stort o luftigt med en helt ok säng med sköna kuddar. Luktade lite fukt i rummet. Badrummet var oxå rymligt o fint o det ingick schampoo,balsam o duschtvål som fylldes på varje dag. Stor uteplats med skön soffa o takfläkt. Vi hade en ploungepool precis utanför med ett trappsteg ner så man kunde sitta o plaska med fötterna, men vattnet var helt stillastående o skräpigt o ingen gjorde rent det så det kändes lite ofräscht. En minibar ingår o där får man en liten burk cola, en liten burk sprite, 4 flaskor vatten o två små burkar juice varje dag. Städningen var bra! Hotellets pool var fin med ljummet vatten o gott om solstolar runt om. Finns ingen poolbar, bara en disk med en telefon som man får ringa ner till hotellets bar o beställa det man vill ha. Där missar man nog en hel del, kändes inte som om många gäster orkade gå o ringa, man tog med egenköpt öl/dricka istället. Dyra priser på öl o drinkar även vid Happy Hour. En trevlig grej var att de kom o bjöd på små snittar under eftermiddagarna vid poolen! Helt ok frukost med lite variation. Vi åt lunch i restaurangen en dag o middag en kväll o det var både gott o prisvärt! Jobbigt bara att personalen ska stå intill bordet när man äter bara för att kunna ta bort tallrikarna så fort man ätit klart. Missa inte deras smoothies, de var supergoda, speciellt den med passionsfrukt/jordgubbe!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Inga-lill A
TheNapPatong, General Manager på Nap Patong, svarade på det här omdömetSvarade december 11 2016

Dear Inga-lill A

Thank you very muchf to taking your time to post your positive feed back on Tripadvisor. We appreciated for staying wit us during your recently trip to Phuket. It's our pleasure to learn that you were happy with our hotel and service. Hopefully to welcome you back to Nap Patong again.

Best Regards.

Panya W.

Omdömet skrevs november 26 2014

Myckt trevligt hotell! Vi bor alltid här när vi är i Phuket. Nytt och fräscht, trevliga rum o badrum. Bodde på plan 5 med bra utsikt över poolområdet och även havet. Bra poolområde, med gott om plats och inga problem att få stolar. Servering av dryck och enklare måltider fanns vid poolen. Badhanddukar både vid poolen och på rummet att ta med till stranden! Väldigt trevlig och serviceinriktad personal som hjälpte till med allt från punktering på moped däck till bokningar. Trådlöst bra fungerande internet på rummet. Rent o fint på hela hotellet. Frukostbuffén jättegod med kockar som lagade olika äggrätter efter önskemål. Var med en temakväll men tyvärr var buffén ganska tråkig men det som fanns var gott. Hotellet ligger i ett lugnt område mellan två gator. Nära till stranden, restauranter, shopping, Det mesta ligger på promenadavstånd! Vi kommer att åka tillbaka igen till detta super trevliga hotell. Klart rekommenderbart.

Tips för att välja rum: Man bör bo högre än plan 2 mot poolside
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2014, reste som ett par
Tack Lena M
Omdömet skrevs augusti 4 2014

Vi bokade på The Nap och valde den billiga rumstypen. När vi kom in så stank det urin i badrummet och AC:n utgav fukt så möblerna var helt fuktiga. Vi klarade inte av doften och var rädda att vår packning skulle få fuktskador. Vi klagade och då fixade de ett annat rum till oss, som var längst ner (utsikten blev i princip ett garage), då skulle fixade de ett annat rum åt oss, när vi öppnade dörren stod ett kinesiskt par som blev vettskrämda. Jag tror personalen skämdes och uppgraderade oss till den bättre rumstypen. Där kände vi att vi hamnade på ett hotellrum som inte luktade illa och var fuktskadat. Hela incidenten var jobbig och tog över en timme.

Personalen var jätte trevlig, speciellt frukostpersonalen förtjänar en eloge. Underbart glada och pigga. Poolområdet var bra, liten pool, och trädecket gav oss över 10 stickor på våra fötter. Låt inte barnen gå där. Städningen i rummet var bra, men tydligen inte i de billigare rummen. Promenaden till Bangla och Jungceylon tog över en kvart, men den var inte så farlig.

Tips för att välja rum: Boka de dyrare rummen.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2014, reste som ett par
Tack Robert1988
Omdömet skrevs december 8 2012

Fantastiskt trevligt hotell! Nytt och fräscht, trevliga rum o badrum. Bodde på plan 2, snabbt ute vid poolen om man vill ut o ta ett dopp eller sola men utsikten är bättre från plan 3 och uppåt.Trevligt o bra poolområde, oftast med gott om plats. Det enda vi inte gillade var att de spelade musik hela tiden i poolområdet, annars ok. Badhanddukar både vid poolen och på rummet att ta med till stranden! Mycket trevlig och hjälpsam personal som hjälpte till att felsöka min dator som gick sönder!! Trådlöst nätverk på rummet, två datorer i biblioteket till för alla. Städerskan gjorde fint på rummet varje dag och bytte handdukar. Allt fanns i badrummet från tops till hårinpackning - allt man kan önska sig! Rent o fint på hela hotellet. Minibaren jättebra med juice, dricka och vatten. Fylldes på varje dag. Frukostbuffén jättegod, kockarna lagade omelett hela tiden, bara att peka på vad man ville ha i. Färskpressad juice, bara att peka på frukter att ha i. Åt en fin middag som var mycket bra. Missade tyvärr maten på tema-kvällana. Kom på det för sent. Hotellet ligger lugnt, mellan två stora gator. Nära till stranden, nära till restauranter, shopping, massage och olika kroppsbehandlingar i hela stan.Toppen!! Det mesta ligger på promenadavstånd! Hade en fantastisk semester på Nap Patong. Kan varmt rekommendera detta hotell!!! Fam Gustavsson

• Bodde här: Mars 2012, reste som ett par
1  Tack InkanEskilstuna
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Patonghotell
0,1 km bort
Burasari Resort
Nr 6 av 333 i Patong
3 319 omdömen
Visa priser

Besökt Nap Patong? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nap Patong

Adress: 5 / 55 Haad Patong Rd. | Patong Beach, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
Region: Thailand > Phuket > Kathu > Patong
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Drycker att välja på Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 5 av Romantiska hotell i Patong
Nr 7 av Strandhotell i Patong
Nr 7 av Spahotell i Patong
Nr 8 av Lyxhotell i Patong
Nr 10 av Familjehotell i Patong
Prisklass: 514 kr - 2 046 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Nap Patong 4*
Antal rum: 136
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Agoda, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Nap Patong. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
The Nap Patong Hotel Patong

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?