“Missnöjd”

Backside Bar & Bistro
Rankad som nr 17 av 816 Restauranger i Patong
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Blek understekt kebab, skuren sås och en morotskaka som var som en degklump.
Hade högre förväntningar.

Tack 718isabellb
backsideb, Ägare på Backside Bar & Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för din upplevelse på våran restaurang men tackar så mycket för din review :(
Vi tar imot all kritik vi får och försöker alltid bli bättre på det vi gör :(
Hoppas du ger oss en till chans i framtiden.
Backside Bar & Bistro

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Älskar verkligen denna restaurangen. Dem har all mat man kan tänkas vara sugen på och allt jag testat på menyn hittills har varit supergott. Trevlig personal, bra service och bra priser! Rekommenderar backside varmt.

Tack 651mimmif
backsideb, Ägare på Backside Bar & Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2020

Tack så jätte mycket för din review!!!
Hoppas vi ses snart igen.
Backside Bar & Bistro med personal

Omdömet skrevs 25 januari 2020

Vet inte hur många gånger jag varit där, Superbra ställe! Speciellt taco-buffén på söndagar, riktigt bra!!

Tack AndreSwede
backsideb, Ägare på Backside Bar & Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2020

Tackar Tackar Tackar!!!!
Vi älskar också Tacos!!!
Allt görs på kärlek.
Ses imorgon söndag igen!
Backside Bar & Bistro med personal

Omdömet skrevs 25 januari 2020

Riktigt trevligt ställe. God mat. Trevligt folk. Rekommenderas starkt för alla som har möjligheten att titta förbi.

Tack oscarhermansson1

Bugar och tackar så mycket :)
Alltid kul att en svensk gäst kommer förbi och gillar våran mat.
Hoppas vi ses igen snart.
Bar & Bistro med personal

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal samt bemötande.
Riktigt bra mat till bra priser.
Tacobuffen på söndags rekommenderas.

Tack johanf218

Bugar och tackar så mycket :)
Alltid kul att en svensk gäst kommer förbi och gillar våran mat.
Hoppas vi ses igen snart.
Bar & Bistro med personal

Resenärer som tittade på Backside Bar & Bistro tittade också på

Besökt Backside Bar & Bistro? Berätta vad du tyckte!