“Bästa schnitzel i Patong ”
Omdöme om Backside Bistro

Backside Bistro
Rankad som nr 146 av 722 Restauranger i Patong
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Bra pris bra service.
Har mat för alla.
Thai, svensk ,tex mex, grillat, pizza.
Måste provas om ni är i Patong.

Tack Danny W

Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt käk! Bra atmosfär och underbar perssonal. Rekommenderas starkt till dom som vill ha vällagad mat med fantastisk service.

Tack Tim L
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Enligt mig en av de bästa restaurangerna i hela patong. Bra priser och riktigt bra mat med hög standard. Personalen är riktigt trevlig med bra bemötande. Så har ni vägarna förbi patong så rekommenderar jag detta starkt!
/ Ivan.

Tack hejjagheterivan
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Detta härliga ställe uppe i Pattong som drivs av två goa grabbar,man blir vänligt o varmnt mottagen,får en go kall öl i värmen o en mycke god o billig mat med hög kvalite,kan bara rekommendera Backside Bistro varmnt för alla som är i närheten eller i Phuket,smidigt att ta en tuk tuk eller en stärkande promenad.

Tack Fearless250546
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Super god mat och trevlig personal. Smakat det mesta på menyn och är alltid lika nöjd! Super prisvärd mat också och finns något för alla!

Tack Lovisa P

Besökt Backside Bistro? Berätta vad du tyckte!