“Bästa restaurangen i Patong! ”
Omdöme om Backside Bistro

Backside Bistro
Rankad som nr 150 av 693 Restauranger i Patong
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Super god mat och trevlig personal. Smakat det mesta på menyn och är alltid lika nöjd! Super prisvärd mat också och finns något för alla!

Tack Lovisa P

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Så god mat och trevlig personal, man kan säga jag bott här under min vistelse i Patong. Rekommenderas starkt

Tack Julia V
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Skönt skandinaviskt häng, och bra varierad mat för billig peng! Är du i Patong borde du besöka stället :)

Tack Andreas E
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Sjukt bra mat och toppen personal! Finns mat för alla åldrar och smaker, ett måste om man har vägarna förbi Nainai rd!

Tack Nicole L
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Jättegod mat för ett billigt pris, finns även ett stort urval av rätter. Har aldrig gått därifrån besviken

Tack Matilda P

Besökt Backside Bistro? Berätta vad du tyckte!