“Mycket trevlig personal ”
Omdöme om Yam Thai Restaurant

Yam Thai Restaurant
Rankad som nr 67 av 815 Restauranger i Patong
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal med minst lika god mat till ett väldigt bra pris! Också mycket snabb service!
Mycket bra jobb!

Tack jullecronwall
350yamt, Owner på Yam Thai Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2020

Thank you very much

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra mat och bra service, rimliga priser. Väldig mycket olika maträtter så finns mat för dom flesta. Man går alltid här ifrån med ett leende.

Tack markus_kempe

Thank you very much for your feedback

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och grymma priser! Skönt med trevlig personal som har hög service och ger ett trevligt bemötande.

Tack 934jespere

Thank you very much

Omdömet skrevs 24 december 2018

Följde recension på TripAdvisor och lyckades hitta Yam Thai Restaurant i tredje försök. Var med min dotter och styvson för att äta tidig middag på julafton. Tänkte fira lite extra och beställde olika rätter, inklusive hummer och seafood spaghetti (då vi har ätit asiatisk nudlar flera gånger sedan vi kom, och jag vill gärna ha pasta istället). Allting var sååå saltade förutom fried rice! Det gick inte att smaka hummersmak utan smakade bara sälta (från sojaås eller något liknande) och vitlök; min spaghetti var också med sojasås! vilket betyder att det inte smaka pasta utan som saltade nudlar; morning glory grönsak badade också i stark sojasås, likaså min dotters nudlar. Fick beställa ris för att kunna 'skölja av' sältan så att jag skall kunna äta lite av morning glory grönsak. Föreståndare sa att det är 'standard' och när jag sa att de får gärna smaka/kolla själv och att vi är vana att äta sådana mat och vet att det inte normalt att ha det så saltad, så sa hon att restauranger har olika sätt att tillaga mat. Men det bör ju kunna ätas och njutas och det går ju inte när maten har ca 4-5 gånger sälta än det borde ha. Jag fick lämna tillbaka min spaghetti men resten fick vi betala. Även cocosnöt som inte var kylld (fick begära is för att kyla ner dem) och var så hårda att det inte gick äta köttet. Min dotter drack inte sin cocosvatten då det var lite surt - antagligen för att den inte var kyld. Kort sagt, det blev en väldigt dyr middag (en liten hummer kostade 1200 baht) och stor besvikelse. Det hade varit okay att betala knappt 2,000 baht (för 3 pers) om det gick att äta och njuta maten. Bemötande gjorde inte upplevelsen bättre. Vad vi kan säga är att priset inte är avgörande här; det kan vara en mellan dyr eller en liten familjerestaurang men med mat som är god och njutbar. Och vi har hittills inte fått problem med magen från dessa mindre restaurangerna. Undvik Yam Thai seafood restaurang vid Patong Beach!

Datum för besöket: december 2018
Tack Foodlover G
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig och serviceminded personal, frågar hur stark man vill ha maten och bra priser. Många rätter att välja på.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Tist01

Resenärer som tittade på Yam Thai Restaurant tittade också på

Besökt Yam Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!