“Perfekt allt ”

Sam's Steaks and Grill
Boka med Chope
Sam's Steaks and Grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 712 Restauranger i Patong
Kök: Steakhouse
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Helt otroligt.

Maten var perfektefterrätten klockren.
8st vänner var mer än nöjd . Servicen var super och servitören bjöd på många skratt. Finare ställe, dyrare än andra men väl värt pengarna.Rekomenderar detta ställe.

Tack Ove O

Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Helt ok men för dyrt för det man får. Finns mycket bättre ställen som passar börsen bättre om man är ute efter en bra köttbit Dock värda ett besök. Kommer säkert komma tillbaks.

Tack otto1212
Omdömet skrevs 2 april 2017

Rent och snyggt med stora goda biffar och mycket trevlig personal. Lönar sig att boka bord för denna plats är välbesökt under högsäsong.

Tack Jklinkma
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Riktigt bra mat o ännu bättre service!!!
Dock lite dyrt för att vara i Thailand men värt varenda BHT, lika dyrt som i Sverige, 3 rätters inklusive alkoholhaltig dryck, totalt 100 euro.
Mycket nöjd!!!

Tack Nahir B
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Jag erkänner, jag är en Tripadvisor junkie och går gärna på omdömen, ibland en mina men ofta väldigt pålitligt. Sam's var fantastiskt bra med Thailandsmått. Köttet perfekt, stripsen goda och vinet bra. Dock aningen dyrt. Sås och grönsaker behöver utvecklas. Servicen bra. Överlag en härligt god middag med köttet som det bästa.

Tack prinsesskakan
bcallens, General Manager på Sam's Steaks and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2017

Thank you for your review. Unfortunately, we do not have anyone in the team who can reply in your language. Your rating ('4 stars') however indicates that you must have enjoyed your stay with us and we hope to welcome soon again to the “Sam’s Steak & Grill” Restaurant.
Kind regards,
Bart Callens
General Manager – Holiday Inn Resort Phuket

Resenärer som tittade på Sam's Steaks and Grill tittade också på

Besökt Sam's Steaks and Grill? Berätta vad du tyckte!