andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
25 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Bra hus men besvärlig väg till Hua Hin”
Omdömet skrevs 18 februari 2017 för en vistelse i januari 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Trevligt hus med en bra uteplats och sval pool. Finns dock inte DVD spelare, bergsutsikt eller tvättmaskin enl. beskrivning. Finns tvättservice att tillgå mot avgift. Finns inte större stekpanna, bunkar, formar för ugnen. Finns inte heller sänglampor, sängbord, stolar eller krokar att hänga upp dagens kläder på i sovrummen. Saknas garderob och täcke i stora sovrummet. Det är ca 6,5 km till stranden. Vägen dit är krokig och besvärlig med livsfarliga människor på vespor som susar förbi överallt. Restaurangen där har hygglig mat med BBQ på fredagar.

Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Hua Hin

Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera