“Kanonläge mitt i centrum”
Omdöme om Hilton Hotel

Hilton Hotel
Rankad som nr 158 av 822 Restauranger i Hua Hin
Omdömet skrevs 7 januari 2018

Hilton standard. Ligger längs med stranden och har egna pooler med bra solstolar. Perfekt läge för "förstgångsresenärer" till Hua Hin

Datum för besöket: december 2017
Tack 613gertn

Omdömet skrevs 10 mars 2017

Betongkoloss som föefular stsdsbilden. Halvrisigt, kanske på dekis. Roligt att ta glashissarna upp till toppen. O.K. för en sundowner där uppe. En prislista på e.m. och en dyrare på kvällen för drinkarna...

Datum för besöket: november 2016
Tack AndersG548
Omdömet skrevs 2 april 2016

Ett mycket bra hotell med fina och välstädade rum.
Personalen mycket serviceinriktade och hjälpsamma.
Polområdet rent och fint med fint vatten i polen trevlig personal i polbaren.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Bengt B
Omdömet skrevs 7 februari 2016 från mobil enhet

Besökte Hiltons Skybar. Fin utsikt över Hua Hin och havet. Ett plus att vi fick lite snacks att tugga på till drinken. Rekommenderar ett besök här !

Datum för besöket: januari 2016
Tack AnnaL846
Omdömet skrevs 24 januari 2016

Efter en god middag avslutade vi kvällen med en drink i Hiltons Sky Bar. Självfallet blev det en DM -god om än aningen för söt. Utsikten över ett upplyst Hua Hin var - bokstavligt talat - svindlande.

Datum för besöket: januari 2016
Tack LOStockholm

Resenärer som tittade på Hilton Hotel tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Hilton Hotel? Berätta vad du tyckte!