“Förfular stadsbilden”
Omdöme om Hilton Hotel

Hilton Hotel
Rankad som nr 157 av 812 Restauranger i Hua Hin
Omdömet skrevs 10 mars 2017

Betongkoloss som föefular stsdsbilden. Halvrisigt, kanske på dekis. Roligt att ta glashissarna upp till toppen. O.K. för en sundowner där uppe. En prislista på e.m. och en dyrare på kvällen för drinkarna...

Tack AndersG548

Omdömet skrevs 2 april 2016

Ett mycket bra hotell med fina och välstädade rum.
Personalen mycket serviceinriktade och hjälpsamma.
Polområdet rent och fint med fint vatten i polen trevlig personal i polbaren.

Tack Bengt B
Omdömet skrevs 7 februari 2016 från mobil enhet

Besökte Hiltons Skybar. Fin utsikt över Hua Hin och havet. Ett plus att vi fick lite snacks att tugga på till drinken. Rekommenderar ett besök här !

Tack AnnaL846
Omdömet skrevs 24 januari 2016

Efter en god middag avslutade vi kvällen med en drink i Hiltons Sky Bar. Självfallet blev det en DM -god om än aningen för söt. Utsikten över ett upplyst Hua Hin var - bokstavligt talat - svindlande.

Tack LOStockholm
Omdömet skrevs 18 februari 2015

Vi var 5 personer som åt i restaurangen högst upp. Mycket bra service, en fantastisk utsikt över hela Hua Hin men tyvärr levde varken maten eller drinkarna upp till förväntningarna. Den var inte dålig men det saknades det där som gör att man vill tillbaka.

• Atmosfär
Tack Ralfsoren

Resenärer som tittade på Hilton Hotel tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Hilton Hotel? Berätta vad du tyckte!