“Ett bra hotell”
Omdöme om Hilton Hotel

Hilton Hotel
Rankad som nr 166 av 742 Restauranger i Hua Hin
Omdömet skrevs april 2 2016

Ett mycket bra hotell med fina och välstädade rum.
Personalen mycket serviceinriktade och hjälpsamma.
Polområdet rent och fint med fint vatten i polen trevlig personal i polbaren.

Tack Bengt B

Omdömet skrevs februari 7 2016 från mobil enhet

Besökte Hiltons Skybar. Fin utsikt över Hua Hin och havet. Ett plus att vi fick lite snacks att tugga på till drinken. Rekommenderar ett besök här !

Tack AnnaL846
Omdömet skrevs januari 24 2016

Efter en god middag avslutade vi kvällen med en drink i Hiltons Sky Bar. Självfallet blev det en DM -god om än aningen för söt. Utsikten över ett upplyst Hua Hin var - bokstavligt talat - svindlande.

Tack LOStockholm
Omdömet skrevs februari 18 2015

Vi var 5 personer som åt i restaurangen högst upp. Mycket bra service, en fantastisk utsikt över hela Hua Hin men tyvärr levde varken maten eller drinkarna upp till förväntningarna. Den var inte dålig men det saknades det där som gör att man vill tillbaka.

• Atmosfär
Tack Ralfsoren
Omdömet skrevs november 20 2014

Var här i ett sällskap på ca 10 personer, maten var god men hade inte det där lilla extra, fina utrymmen och häftig utsikt. Bra skybar...

• Atmosfär
Tack Peter O

Resenärer som tittade på Hilton Hotel tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Hilton Hotel? Berätta vad du tyckte!