Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Ett enkelt trivsamt och familjärt hotell.
Enkla rum som passar utmärkt för oss som tillbringar större delen av dagen på beachen som ligger alldeles runt hörnet.
Mycket trevlig och vänlig personal som tar väl hand om oss gäster.
Vällagad och god mat.
Wifi som fungerar utmärkt i de rum som vi
hyrt in oss i

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Callenord
Omdömet skrevs 25 november 2016

Ett enkelt och mycket trivsamt hotell. Det var femte gången för oss på hotellet. Det som får oss att komma tillbaka är den trivsamma atmosfären på gatan. Snett över gatan ligger Nilawan Guesthouse som serverar alldeles utsökt mat till mycket humana priser. Det är nära till allt, stranden, city, Market Village och busstationen. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: november 2016
Tack Raimo S
Omdömet skrevs 10 april 2014

Vi var positivt överraskade av hotellet, rummen var fina och fräscha och balkongen gick att sitta på. Närmre stranden än vad vi trodde och man tog sig dit utan att behöva korsa någon större väg. Dessutom kom man rakt ner på den fina delen av stranden. Billiga priser i minibaren var också ett plus! Två av de som var med ville ha ett rum med enkelsängar vilket de fick byta till utan problem efter att ha pratat med receptionen. Gatan hotellet ligger på har flera restauranger och massageställen, så om man inte vill behöver man inte bege sig långt därifrån.

Det enda negativa var att hotellet inte hade pool, vilket vi trodde att de skulle ha efter att ha läst om hotellet. Dock fanns en pool i närheten som man fick använda, det är den som är på bilderna. Summerat var det väl värt pengarna!

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner
Tack Emmeline2014
Omdömet skrevs 23 februari 2014 från mobil enhet

Sämre städning än förra året
Uruselt WiFi även detta år
Vänlig personal
Om du får rum mot baksidan räkna inte med att kunna använda balkongen - den är två kvadrat stor del upptas av en dånande ACenhet( men duger bra för att torka badkläder ..)

• Bodde här: februari 2014
Tack Ogrsig
Omdömet skrevs 28 juli 2013

Detta är ett trevligt mellanklasshotell med en pool några våningar upp. De har en bra frukost. Hotellet ligger mitt i stan, med gångavstånd till allting, även stranden. Bra shopping på gatorna runt omkring. Vi kommer gärna tillbaka hit.

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Tack gunillalandvetter