Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Agoda.com
InterContinental
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 177 US$/natt.

Hyatt Regency Hua Hin(Hua Hin)
  • Pool
G Hua Hin Resort & Mall(Hua Hin)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Anantasila Villa by the Sea, Hua Hin(Hua Hin)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hilton Hua Hin Resort & Spa(Hua Hin)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Chalelarn Hotel Hua Hin(Hua Hin)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 53 US$/natt.

Huahin Grand Hotel & Plaza(Hua Hin)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 9 augusti 2013

Jag, make och son bodde här i några veckor. Vi trivdes mycket bra. Inget lyxställe. Men hade absolut det man behövde. Mycket prisvärt också. Rent och fräscht och städades regelbundet. Dusch och toa i det lilla radhuset ,som boendet innebar. Kyl o frysfack. Ett litet pentry också om man ville laga mat... Men vem gör det i asien.... Ja värma the och kaffevatten på morgonen blev det.
Radhuset hade även en egen liten veranda med möbler framför huset. Villle man umgås med grannarna fanns en liten samlingsplats för dettta på gården.

Trevligt bemötande från ägarna och hennes vuxna dotter och svärson som bodde på stället. Han skötte taxiresor in till stan och närliggande beach om vi så ville. Tvätten kunde man också lämna in där och det var billigt och snabbt.

Gångavstånd till Monkey Beach, kanske 3km. Men det orkade vi bara en gång i värmen, så svärsonen Jimmy fick köra oss för det mesta och taxi är ju inte så dyrt i Thailand. Fanns små enkla men mysiga restauranger på gatan bredvid Coys och jättenära till 7eleven. Man kunde säkert ta lokalbuss in till centrala Hua Hin från huvudgatan alldeles i närheten. Men det gjorde vi aldrig.
Ska man säga något negativt så var det att sängmadrassen var lite hård. Men ägarna gjorde sitt absolut bästa för att hjälpa till med det genom att byta till en annan. Och maken tyckte inte det var en hård madrass, så kanske var det bara jag.
Vi rekomenderar absolut stället.

• Bodde här: november 2012, reste med familjen
Tack SunCityfamily