Vattenparken Black Mountain
Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Vattenparken Black Mountain på
från 14,62 US$
Mer information
Omdömet skrevs 19 februari 2020

En rolig dagstur med lagom utmanande vattenaktiviteter för lite yngre barn. T ex vattenrutschkanor och vågmaskin som uppskattades mycket.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack christinao348
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Rekommenderas verkligen för alla åldrar, rent och fint överallt, badvakter i varje hörn, gott om solsängar bra enkel mat i restaurangen Kontantftitt väl inne, du laddar ett kort med önskad valör som du sen betalar med, billigt att äta och dricka. Hoppa på en badring följ strömmen och njut, gör ett pitstop i poolbaren, kasta dig ut i vågmaskinen

Datum för upplevelsen: januari 2020
1  Tack LenaFbg
Sanit S, Manager på Vattenparken Black Mountain, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Dear LenaFbg
Thank you very much for your review and visited us
wonderfully to know that you have a great time with Black Mountain
Hope to see you again
Best regards

Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Vi kom dit kl 10.30, köpte på oss dricka då man får lämna allt vid entrén ( de söker igenom väskorna då ingen medhavd dryck / mat får tas med )så köp mycket vatten . Man fick låna förvaringsskåp vilket var jättebra så man slipper alla väskor. Man förladdar sen ett plastkort med pengar som man betalar med där inne, det var smidigt! Så fräscht , lite besökare , roliga attraktioner för alla barn , vuxna , ja alla som gillar att bada . Bra mat och bra pris! Vi stannade till 16.00 sen var vi helt slut Väl värt en heldag , 2100 baht för 3 vuxna och en nioåring .

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack torbj_rnk25

Dear torbj_rnk25
Thank you very much for your review and visited us
yes our food and drink here is a reasonable price, hope you love it and looking forward to welcoming you soon
kind regards

Omdömet skrevs 22 januari 2019 från mobil enhet

En mycket trevlig dag med familjen på Black Mountain WaterPark med olik aktiviteter, svårt att slita barnen från stället

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack AlfredW141
Omdömet skrevs 14 januari 2019 från mobil enhet

Bra vattenland till ok pris! Rent och snyggt! Många badvakter som håller ordning.
Klart värt att spendera en dag här!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack 7magnusb
Sanit S, General Manager på Vattenparken Black Mountain, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2019

Dear 7magnusb
Thank you very much for your comments, great to hear that you have great holidays
Kinds regards