“Bra och billig sushi”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Jätte gott och billigt. Helt klart värt ett besök. Fortsätter man gå längre ner för gatan så kommer det en massa barer

Tack Desirée B

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra Sushi och mycket att välja på! Inte så stort och mycket människor så det kan vara bra att beställa bord om det går?

Tack Mats H
Omdömet skrevs 24 januari 2017

Väl värt ett besök. Både gott och billigt. Fanns mycket på menyn att beställa, men allas favorit blev SUMO, så gott!

Tack Jessica J
Omdömet skrevs 18 november 2016

Fantastiskt fin mat. Hög klass på servicen. Alla är jättetrevliga på båda resturangerna. Den ena parten i familjen tycker om Thaimat, särskilt filead fisk och friterade Calamares. Den andra parten vill helst äta japansk mat. Be att få menyer från båda restaurangerna Beställ och ät maten på vilken restaurang Du vill. Betala på samma nota. Det finns 2 Taxibilar vid restaurangen som kan ta Dig hem lite senare. OBS enkel restaurang men mycket prisvärd

Tack Jan H
Omdömet skrevs 2 mars 2016

Vi åker varje år till Hua Hin och varje år äter vi flera gånger på Sakura Restaurant. Det är så smakrikt, så vackert upplagt och mycket fräscht. Det ger en känsla av lyx med tuna teriaki till förrätt och Crispy rolls boat till varmrätt. Vi provar det ena efter det andra och varje rätt är ett konstverk. De har också bra vin. Otroligt prisvärt. Restaurangen är ganska liten så det är bra att boka bord innan.

Tack Jenny L

Resenärer som tittade på Sakura Sushi tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Sakura Sushi? Berätta vad du tyckte!