“Fantastisk indisk mat till låga priser. ”

S & S Indian Restaurant
Rankad som nr 46 av 812 Restauranger i Hua Hin
Kök: Indiskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Utsökt indiskt till låga priser. Vi var 5 vuxna och 5 barn och alla var supernöjda med mat och service. Vi provade vegetarisk korma kyckling tandoori fusk i Sweet chili naanbröd mm. Det enda negativa på denna enkla men underbara restaurang var att borden är i direkt anslutning till gatan så man får pass mindre barn.

Rekommenderas varmt!!

Tack Stefan L

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

En av dem billigare indiska restaurangerna i Hua Hin, men ack så gott. Går hit ofta och har ingenting att klaga på än så länge, kryddigt och gott, precis som det ska vara.

Tack Frida P
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Många rätter var slut, särskilt de som var anpassade för barn.
När vi väl fick beställt mat ( kycklingspett), dom kom den in - kycklingsoppa !
Det var gott, men väldigt små portioner.
Finns många andra restauranger, dom tur är..

Tack Mattias L
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Mycket god mat lagom kryddat och doftar ljuvligt;)
Mycket vänlig personal och billig för sin kvalitet. Testat ett par indiska restauranger i Hua hin men ingen kommer i närheten av smakerna och kvalitet. Vi älskar stället och kommer att besöka den nästa gång. Glöm inte att beställa deras te efter maten

Tack Ali Sundus S
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat (blir garanterat mätt) och väldigt billigt. Enda nackdelen är att inredning inte är speciellt bra.

Tack Sebastian N

Resenärer som tittade på S & S Indian Restaurant tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt S & S Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!