“Bra mat till bra priser ”

S & S Indian Restaurant
Rankad som nr 46 av 815 Restauranger i Hua Hin
Kök: Indiskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

En av dem billigare indiska restaurangerna i Hua Hin, men ack så gott. Går hit ofta och har ingenting att klaga på än så länge, kryddigt och gott, precis som det ska vara.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Frida P

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Många rätter var slut, särskilt de som var anpassade för barn.
När vi väl fick beställt mat ( kycklingspett), dom kom den in - kycklingsoppa !
Det var gott, men väldigt små portioner.
Finns många andra restauranger, dom tur är..

Datum för besöket: januari 2017
Tack Mattias L
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Mycket god mat lagom kryddat och doftar ljuvligt;)
Mycket vänlig personal och billig för sin kvalitet. Testat ett par indiska restauranger i Hua hin men ingen kommer i närheten av smakerna och kvalitet. Vi älskar stället och kommer att besöka den nästa gång. Glöm inte att beställa deras te efter maten

Datum för besöket: december 2016
Tack Ali Sundus S
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat (blir garanterat mätt) och väldigt billigt. Enda nackdelen är att inredning inte är speciellt bra.

Datum för besöket: november 2016
Tack Sebastian N
Omdömet skrevs 31 mars 2016 från mobil enhet

Lokalen är inte den vackraste men har sin charm. Låt er inte luras av lokalen.
Man kan säga att vi är tillbaka vändande gäster, för detta är vårat 3dje år hos S & S. vi äter alltid här flera gånger när vi är i Hua hin då detta är den bästa indiska restaurangen vi ätit på. (Har provat många) . väldigt billigt, vi beställer alltid två huvudrätter + 2 ris(oftast butter chicken) yoghurt sås,2 vitlöksnaan, 2dricker och 2 vatten. Detta kostar oss ynkliga 250bath var och ingen av oss orkar äta upp, även om vi så gärna vill. Rekommenderar starkt. Personalen är också väldigt trevlig.
Obs. Beställ mild om du inte tycker om spicy.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Christina M

Resenärer som tittade på S & S Indian Restaurant tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt S & S Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!