“Bra men dyrt”

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

God mat men vår chicken satay var tyvärr inte toppklass då den hade mycket senor i sig. Däremot var krabbsoppan och pad thai av riktigt bra kvalité. Totalt ca 1500 bht för tre måltider med vatten och Cola. Ganska dyrt m a o men värt ett besök oavsett.

Datum för besöket: januari 2018
Tack jrmld

Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Vi åt en lunch här idag, maten var superbra! Det är förstås lite dyrare än vanligt men helt klart värt det. Jag kan rekommendera allt med tryffel!

Datum för besöket: december 2017
Tack oscardevall
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Suverän service av trevlig personal. Maten håller högsta klass och miljön är väldigt romantisk. Blev en upplevelse utöver det vanliga när vi firade vår bröllopsdag.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Joacim C
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Bra mat och grym utsikt. Försök få bord närmast havet, där fläktar det alltid. Ett perfekt stäĺe för en lång, lång söndaglunch...

Datum för besöket: september 2017
Tack tompalainen2017
Omdömet skrevs 8 februari 2017

Hotell restauranger har svårt att locka utomstående. Inte Letts Sea! Det talar sitt tydliga språk. Härliga fisk och skaldjurs anrättningar att avnjuta vid havets svall. Finess på kokkonsten. Trevlig personal. Ett bra urval viner. Hit kommer man fler än en gång.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Paddais

Resenärer som tittade på Let's Sea Hua Hin's Beach Restaurant tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Let's Sea Hua Hin's Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!