“Väl värt ett besök, mysigt och romantiskt”

Let's Sea Hua Hin's Beach Restaurant
Rankad som nr 11 av 679 Restauranger i Hua Hin
Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs januari 24 2017

Vi åkte hit 4 familjer och åt middag. Kanske inte jätte lämpligt med barn. Men hotellet var fantastisk och omgivningen mycket mysig. Vi började med drink och snacks (rekomenderar popcorn och tryffelpommes) i trädgården med utsikt över havet och åt sedan middag som var helt ok. Ganska dyrt dock. Glöm inte att ta ett besök på den udda toaletten :-).

Tack Jessica J

Omdömet skrevs april 18 2016 från mobil enhet

Vi tog en tur ner för middag i skymningen, fantastisk anläggning. Kan tänka mig att spendera längre dagar här med bokläsning. Underbara ställen att sitta på, soffor, liggsoffor, gungstol.
Fina menyer, bra mat och okej service. En eloge till parkeringsvakterna längs hela vägen som hjälper till med allt från att lysa upp vägen från restaurangen till moppen till att hjälpa till att knäppa upp hjälmen. Topp!

Tack Amanda L
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs april 2 2016

Trevligt restaurang nära havet. Med fin patina på insidan.
Maten vi åt till lunch var bra gjort förutom brödet som serverades oss.
Det var inte fräscht. Var tvungen att be om nytt. Vänlig och hjälpsam personal. Beställde en flaska med vin från vinlistan. Tyvärr var det vinet av en mycket dålig standard jämfört med att de pris vi betalade. Skulle varit bättre att dricka ett glas öl i stället.

Tack 990magnus
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs februari 29 2016 från mobil enhet

Min fru och jag besökte denna restaurang i går kväll, och det var mycket bra mat, trevlig personal, och väldigt mysigt ställe precis vid havet, man kan inte komma närmare utan att bli blöt.
Lite dyrare än många andra, men värt pengarna.
Tommy & Carro

Tack Tommy H
Omdömet skrevs februari 4 2016 från mobil enhet

Mycket bra ställe. Här var vi flest gånger mest för att alla var så vänliga och trevliga samt att bartendern kunde blanda en Dry Martini så som jag tycker att den skall blandas. Det är också trevligt att sitta ute under bar himmel vid havet och ta en drink. Maten kanske var det bästa vi åt när vi var i Hua Hin.

Tack iwan40

Resenärer som tittade på Let's Sea Hua Hin's Beach Restaurant tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt Let's Sea Hua Hin's Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!