“Mr”

Kök: Franskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Tyvärr en besvikelse...dyrt och smaklös mat. Biffen var helt rå och servicen var inte bättre den. Ointresserad personal. Kommer inte gå dit igen

Tack Thomashua

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Provade frukostbuffé
Allting stod framme
Färsk ananas full med flugor
Fåglar som åt från marmelad
Torr vitt bröd etc.
Lämnade restaurangen hungrig.

1  Tack Anna W
Gaston P, Gérant på La Paillote, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Socker lockar flugor och bröd fagel

Omdömet skrevs 26 juli 2017

Bra komponerad 14 juli meny .Sea Brasse Normandie av yppersta klass. Vackert upplagd . Vin rekommendation blev en fullträff , Tack Gaston. Suverän service av personalen. Hög stämning i lokalen då alla tycktes trivas med vad som serverades
Har varit på La Paillote många ggr , både lunch och kväll , alltid bra
Kommer tillbaka

1  Tack KristerN37
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Vi här ätit här många gånger! Bor man på hotellet intill serveras även frukosten här. Helt ok frukost! Middag håller dock högre klass. Prisvärd meny.

Vi var två par som åt här, dock blev det en liten miss då jag beställde förrätt medan övriga endast beställde varmrätt.
När övriga fick sin varmrätt fick jag in min förrätt. De borde ha väntat att jag ätit klart min förrätt och sedan skulle varmrätterna kommit in för att synka det bättre. Annars bra mat och fint upplägg.

Tack Magnus K
Omdömet skrevs 27 februari 2017

Fin restaurang med god, internationell mat. Trivsam miljö och trevlig personal. Fantastiska desserter!

Tack IsacA50

Resenärer som tittade på La Paillote tittade också på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Besökt La Paillote? Berätta vad du tyckte!