“Fantastiskt mysig restaurang”

Rankad som nr 1 av 368 Restauranger i Chiang Rai
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 30 november 2017

Fantastiskt mysig restaurang nära floden i Chaing Rai. Prisvärd och väldigt bra kvalitet på maten. Tyvärr det som drar ner betyget var att det var mycket mygg på platsen vilket gjorde att vi fick sitta inne vilket var tråkigt eftersom uteplatserna såg så mysiga ut.

Datum för besöket: november 2017
Tack Lina_Q
Joakim H, Owner på Chivit Thamma Da Coffee House, Bistro & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Hejsan Lina,

Tack så hemskt mycket för ditt besök. Kul att du tycker vi är prisvärda och har bra kvalitet på maten.

Eftersom vi ligger precis vid vattnet är det lite svårt att undvika mygg på kvällarna men vi har en massa uteplatser där det är myggfritt tex på vår nya stora terass ovanför baren. Det var synd att ni missa den. Om ni har tid och lust att komma igen hör av er till mig på joakim.holmberg@chivitthammada.com så dukar jag upp ett bra bord till er!

Lycka till på resan!

Omdömet skrevs 21 mars 2017

Trivsammaste restaurangen i hela norra Thailand. Åk dit och njut av floden, blommorna, den trevliga personalen och den härliga menyn. Ett måstebesök.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack MikaelW196
Joakim H, Owner på Chivit Thamma Da Coffee House, Bistro & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2017

Hejsan Mikael!

Tack så hemskt mycket för ditt fantastiska betyg!
Hoppas du har tid att komma tillbaka till Chiang Rai snart igen:)
På återseende!

Omdömet skrevs 9 februari 2015

Mycket populär restaurang! Inte billig men heller inte så dyr. Bra mat med mycket intressant meny. Finns både inne (myggfria) och uteplatser, de närmast floden är väldigt populära. Måste åka taxi hit.

Datum för besöket: januari 2015
Tack Golfanders
Joakim H, Owner på Chivit Thamma Da Coffee House, Bistro & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2015

Hejsan Golfanders,

Tack för att ni kom och för det excellenta betyget!
Det är inte så ofta vi får svenska gäster men alltid lika trevligt!
Hoppas ni hade det bra i Chiang Rai och att ni kommer tillbaka nästa år igen!
Svinga lugnt

Omdömet skrevs 28 april 2013

Ett ställe med overkligt hög mysfaktor och god mat, dryck och sötsaker. Dessutom ett kanonfint spa som ligger bredvid. Måste besökas!!

Datum för besöket: april 2013
    • Atmosfär
Tack 1968aker
Omdömet skrevs 19 mars 2012

Ett fräckt kafe med ett tillhörande Spa i en vacker miljö längs med floden Kuk.Menyerna är spännande med lunchrätter och goda bakverk serverade i en lugn atmosfär med härlig jazzig bakgrundsmusik.

Datum för besöket: januari 2012
    • Atmosfär
Tack Wivi-Ann H

Resenärer som tittade på Chivit Thamma Da Coffee House, Bistro & Bar tittade också på

Chiang Rai, Chiang Rai Province

Besökt Chivit Thamma Da Coffee House, Bistro & Bar? Berätta vad du tyckte!