“God mat, bra service ”

Rankad som nr 41 av 330 Restauranger i Khao Lak
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Härlig restaurang med många goda rätter. Kan vara kö för att få bord. Värt att vänta. Panangcurry topp.

Tack Tina B

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Valde restaurang efter alla goda omdömen så vi blev ganska besvikna
Portionerna var små och knappt några pommes till maten, maten som var ok god var väldigt lite kött/fisk i
Personalen var inte så bra på engelska (men så är det ju lite varstans) men trevlig
Så vårt omdöme blir sammantaget god mat men små portioner och därmed inte så prisvärt

Tack evarpp
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fick snabbt bord o snacks. Goda spring rolls som kom in snabbt men fick vänta en stund på notan, men det var mycket besökare så det förklarade.

Tack Annikap58
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang. Fantastiskt god mat. Finns mycket att välja på. Finns mat för alla smaker. Dock väldigt mycket folk men fick bord snabbt båda två gångerna vi var där. Servicen var inte den bästa men tror det beror på att det var lite personal och mycket folk. Det enda trista var att vi fick vänta 20 min på att få notan.

Tack Therese L
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

... något sämre service. Restaurangen var fullbokad så det kan vara en anledning. Annars bra bra och rätt mysig atmosfär.

Tack Amanda W

Resenärer som tittade på Spinach Restaurant tittade också på

Khuk Khak, Khao Lak

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Spinach Restaurant? Berätta vad du tyckte!