Omdömet skrevs 9 februari 2018

Ok, då är vi tillbaka på Ayara Villas efter 2 år, och vi får väl säga att det har blivit betydligt bättre med service och även matsalen har faktiskt god mat nu.
Stranden är liten men de har cementerat en nedgång till havet nu och man kan gå ner och bada relativt lätt, kan vara ganska stora nivåskillnader och även ganska stora vågor som rullar in.
Vi trivdes här förra gången och tänkte prova igen, och är inte besvikna.
Internet fungera inte helt men för det mesta.
Ingen ost till frukosten är fortfarande för dåligt, ingår inte!!!!!!!!!!!!!
Vi trivs i Bang Niang eftersom det är en lite mindre by efter Khao Lak.

Tips för att välja rum: Vi bor i djungeln denna gång och är positivt överraskade, hade rum med pool utanför men detta dög gott.
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack matsing
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt mysigt ställe!
Rent och fint, trevlig personal.

En privat strand för hotellets gäster, erbjuder gratis solstol men kliv upp tidigt (07:30) om du vill ha bra plats..

Erbjuder taxi till lokal shopping samt till Khao Lak centrum för 40 bath/person vilket är värt om man vill skippa promenad på 1,5 alt. 5 km.

Ett ställe vi gärna besöker igen!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Frida S
Omdömet skrevs 4 december 2017

Mysigt ställe perfekt läge rena rum trevlig personal bra sängar,basic inredning bodde både i Rum med Poolaccess och o Bungalow kan rekommendera bägge.

Bra läge med egen strand gott om solstolar och bra frukost och bar/restaurang.
Beroende på tidvattnet kunde man välja att promenera både upp och ner längs stranden vilket vi gjorde varje dag perfekt morgonpass.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
3  Tack Micke F
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Ayara Villas är ett mysigt litet hotell vid stranden. Hotellrummen och poolen ligger 100-150 meter upp från stranden och närmare stranden ligger strandvillorna. Restaurangen ligger vid vattnet och frukosten är bra. Vid vår vistelse i april är det ett lugnt hotel med ett skönt lågt tempo. Våra rum är i etage och stora. Promenadavstånd till minst 15 restauranger. Trevlig hjälpsam personal och bra städning gör att vi sammantaget är mycket nöjda. Would go again.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
4  Tack Micael S
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Ett mysigt och trevligt hotell, bra poolområde där vi tillbringade mycket tid med barnen. Rummen är fräscha och personalen trevliga. Rekommenderar hotellrestaurangen, där serverades vi utmärkt thaimat och även god pizza och hamburgare. Fin strand vid hotellet. Enda minuset är att hotellet ligger en bit från centrum, så vi med småbarn som inte orkar gå så långt blev oftast tvungna att ta taxi (150bath) när vi ville in till centrum.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
2  Tack Eva-Lotta H