Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Har två veckor kvar på detta fantastiska ställe. Stora fräscha bungalows med delvis havsutsikt, beroende på vilken bungalow man får. 10 m till stranden och nära upp till byn, tar 5 min. Rent o fräscht, trevlig personal, god mat om man vill äta i restaurangen.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack 840evat
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Bodde på en närliggande resort men gillar att prova nya matställen varje dag, tjusningen med att endast resa med frukostpension.
Läget, personal och maten håller hög klass, dessutom fick vi maten mycket snabbt, kommer säkert gå dit igen.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack NickeJ
Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Bodde 18 nätter på detta hotell i dec- jan. Vi hade bokat tre rum. Fick två rum på bottenvåningen. Det ena rummet hade svarta fläckar i taket runt AC:n. Balkongerna hade utsikt mot baksidan på bungalowerna och mkt växter. Mkt mygg, så det gick inte att sitta ute. Ett rum på våning två. Här hörde man inte trafiken så tydligt, men däremot städpersonalen när de började jobba före kl 8. Städningen behöver nivåhöjas. Vissa dagar glömdes det bort att fylla på handdukar eller toapapper. Bra AC.
Hopplöst att få en solstol om man kom ut senare än kl. 9. Speciellt vid poolen pågick solstolsjakten med reservationer redan kvällen före. Ledningen måste ta bort reservationer om ingen dykt upp efter 30 minuter! Klorhalten i poolen var ofta för låg på EM. Personalen behöver också cirkulera runt och ta bort skräp och disk under dagen samt glasbitar m m som gästerna hittat på stranden och lagt på muren. De skulle också få sälja mer om de erbjöd det vid solstolarna samt såg till att det fanns små bord vid alla solstolar.
Det behövs vattenkar/ vattenslangar på fler ställen för att spola av fötterna, så att sand inte dras med in i bostadsdelarna.
Bra med golfbilen för skjuts till affären. Synd att inte frukost ingick i rumspriset. Hade varit smidigare.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Travelwoman65
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Denna Resort är kanon !
Vi är här för 6 gången nu och kommer tillbaka igen
Otroligt trevlig personal rent och fräscht
Bra mat på restaurangen som ligger direkt vid havet
Vi bor nu i en strandbungalow som är
Kanon 20 meter till havet
50 meter till Poolen

På detta ställe är det många återvändare som kommer tillbaka varje år och vid samma tid punkt
Flest gäster är Tyskar och Svenskar
Hög medelålder samt barnfamiljer

Det är otroligt Lungt och familjärt ställe
Som endast går att boka direkt med hotellet
Om och när du bokar detta ställe säg även till att du vill ha transfer från/ till flygplatsen
( Phuket. 50 min )

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 768mickeh
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Det är inte många ställen vi kommer tillbaka till flera ggr då vi gillar att upptäcka nya ställen. Detta stället är ett av undantagen. Lyckas man få tillgång till någon av bungalowerna beach front kan det knappast bli bättre. En helt fantastisk pool med bar i poolen. Tyvärr är denna baren ej öppen under lågsäsong. Personalen är extremt bra. Likaså maten.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack 435pelleh