Spara
Höjdpunkter från omdömen
Skön badstrand

Härlig badplats där solstolarna är gratis om man gör beställningar av mat eller dryck av ... läs mer

Omdömet skrevs 14 mars 2020
AndersAngstrom
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Strand värt ett besök

Mycket fina faciliteter och bra restauranger direkt anslutning på stranden med vykortslik utsikt ... läs mer

Omdömet skrevs 13 mars 2020

från 9,90 US$
från 75,93 US$
från 82,53 US$
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Underbar strand med korall blått vatten. Gratis solstolar finns längs stranden. Stanna gärna och ät på en av de små lunch restaurangerna som serverar fantastisk mat.

Tack Mrshaggmo
Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Mycket vacker strand med solstolar på stranden!
Lugn och härlig atmosfär!
Korallsand!
Vi var där tre ggr på två veckor! Perfekt om man bara vill bada o sola!
Våran son är 12! Han tyckte det var bästa stranden!
God billig mat

Tack Barbro17
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

En ren och fin milslång långgrund strand. Här finns flera hotell och många restauranger. Många taxifirmor som gärna kör dig tillbaka.

Tack henrike466
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Har svårt förstå varför denna strand rekommenderas. Var krångligt ta sig dit, var normalt utbud av restauranger samt var mycket småsten/skal när vi var där. Vår strand vid hotell Emerald Resort var bättre.

Tack O5686NAthom
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Underbart fin strand nära till restaurangen o dryck. Solsängar att hyra för 100-150 bath för två o parasoll.

Tack cloetta68