Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet hade bra läge, lugnt och skönt område, jättefin trädgård med två poolområden, trevlig personal.
Hade turen att få se eldflugor i trädgården en kväll.
Bra restaurang med bra frukost
Sköna sängar och kuddar

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack F1124XBcarolinel
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Bodde i bungalow trevligt nära till poolen
Städningen bra rymlig bungalow
Bra med poolhandukar
Frukostbuffen helt okey
Se upp om ni beställer från poolbaren tittade väldigt noga på notan
Sedan när vi skulle betala i receptionen hadde dom lagt på extra grejer tex öl vilket
Vi inte beställt lite trist

Tips för att välja rum: Har inga förslag
Bodde här: december 2017, reste som ett par
2  Tack YvonneK1335
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Bra hotell, fina rum och trevlig personal. Lite hårda sängar utan bäddmadrass, som vanligt, men det är bara att säga ifrån. Fixas med en gång.
Vi bodde i hotelldelen vid nedre poolen med markterass. Trädgården är väldigt lugn och inbjudande.
Läget för hotellet är centralt och nära till det mesta. Dock är det lite jobbigt med den stora genomfartsleden som "klyver" restaurangutbudet mitt av. Ingen särskilt trevlig miljö att gå och strosa i på kvällarna.

Bodde här: februari 2017
1  Tack Sk_neLudde
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Bodde här slutet av dec/ januari , vi bodde i en bungalow som va trevlig , mysig uteplats , dock inga läslampor vid sängen , bara en spotlight i taket .
Rymligt badrum , vi va nöjda.
Bra frukost .
Det tar 10 min promenad till stranden , när ni kommer fram gå till höger längre bort kommer ni till en resturang & lite olika " strand restauranger " o massage .
Vi kunde låna plaststolar vid sidan om resturangen.
Nära till resturang & shopping .
Åk gärna till whitesand beach , super fin strand & solstolar !!!
Kan varmt rekommendera detta hotell .

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Lena H
Omdömet skrevs 14 februari 2017

I övrigt tycker jag nog det är ett helt Ok hotell, med en underbar trädgård, ska var här i 4 veckor och kommer att återkomma med mer synpunkter.
Frukosten är riklig och med bröd som är jättefina(tycker inte det är så vanligt i Thailand.
Bor i bungalow men tror att om man ber om första våningen har man det nog lika bra.

Tips för att välja rum: Ta ett standard rum men välj första våningen
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack matsing