Omdömet skrevs 10 januari 2018

Bodde i bungalow trevligt nära till poolen
Städningen bra rymlig bungalow
Bra med poolhandukar
Frukostbuffen helt okey
Se upp om ni beställer från poolbaren tittade väldigt noga på notan
Sedan när vi skulle betala i receptionen hadde dom lagt på extra grejer tex öl vilket
Vi inte beställt lite trist

Rumstips: Har inga förslag
Datum för vistelsen: december 2017
3  Tack YvonneK1335
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Bra hotell, fina rum och trevlig personal. Lite hårda sängar utan bäddmadrass, som vanligt, men det är bara att säga ifrån. Fixas med en gång.
Vi bodde i hotelldelen vid nedre poolen med markterass. Trädgården är väldigt lugn och inbjudande.
Läget för hotellet är centralt och nära till det mesta. Dock är det lite jobbigt med den stora genomfartsleden som "klyver" restaurangutbudet mitt av. Ingen särskilt trevlig miljö att gå och strosa i på kvällarna.

1  Tack Sk_neLudde
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Bodde här slutet av dec/ januari , vi bodde i en bungalow som va trevlig , mysig uteplats , dock inga läslampor vid sängen , bara en spotlight i taket .
Rymligt badrum , vi va nöjda.
Bra frukost .
Det tar 10 min promenad till stranden , när ni kommer fram gå till höger längre bort kommer ni till en resturang & lite olika " strand restauranger " o massage .
Vi kunde låna plaststolar vid sidan om resturangen.
Nära till resturang & shopping .
Åk gärna till whitesand beach , super fin strand & solstolar !!!
Kan varmt rekommendera detta hotell .

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Lena H
Omdömet skrevs 14 februari 2017

I övrigt tycker jag nog det är ett helt Ok hotell, med en underbar trädgård, ska var här i 4 veckor och kommer att återkomma med mer synpunkter.
Frukosten är riklig och med bröd som är jättefina(tycker inte det är så vanligt i Thailand.
Bor i bungalow men tror att om man ber om första våningen har man det nog lika bra.

Rumstips: Ta ett standard rum men välj första våningen
Tack matsing
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

När det gäller antal stjärnor så är 3 inte lika med 3 i andra länder ex sverige så man bör ta den med en nypa salt.

+nära till billiga restauranger ex ddee eller familjen pong en bit bort.
+ städningen bra
+rumstandard var bra om du bor i dom vanliga rummen. Vet ej standard på bungalow rummen
+ service
+ bästa hotell frukosten hittils för mig när jag jämför med andra hotell med samma standard

Liten parantes på rummen ,bungalows på detta
Hotell är 2rums bungalows så du bor inte själv i en bungalow.

- poolbaren har dyra drink o mat priser o litet sortiment.

Värt att veta , det tar ca 10min till stranden du går igenom hotell ägorna på ett annat hotell som har samma ägare. Det är en liten trappa på slutet ingen handikaps anpassning.
Det finns även vattenslang för att skölja fötterna om du visar att du tillhör the ^the leif on the sand^

När du går ut från hotellet och upp handla inte på melon minimarket priserna där är en aning dyrare jämfört med ex super market som det finns längre ner på gatan.

Restauranger
Om man vill äta billig thai mat men inte gatustånd billigt, på menyerna som visar rätter med ris dom portionerna är oftast mindre än dom utan.
-Ddee
-Pong Family

Det är inga problem att hitta restauranger som serverar västerländsk mat men då blir maten dyrare

Restyp: Reste ensam
1  Tack Notum