• Fri parkering
The Briza Beach Resort Khaolak(Khao Lak)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 48 US$/natt.

Trip.com
  • Fri parkering
Ayara Villas(Khao Lak)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 59 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 59 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

MANATHAI Khao Lak(Khao Lak)
Priceline
Priceline
Omdömet skrevs 29 februari 2016 från mobil enhet

Tittar alltid in i badrummet det första tycker att där ska vara rent. Det första jag ser är en klase med långa bruna hårstrå på duschväggen, äckligt Låter det vara tänker a ja de kan ha missat det men icke, är kvar även nästa dag ... Annars bra och frukosten va jättegod

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
1  Tack Solen67
Omdömet skrevs 13 januari 2016 från mobil enhet

Ligger precis vid utkanten av Khao Lak nära till restauranter och affärer ca 10 min till stranden. Efter en vecka så har städningen varit sådär glömt o byta handukar lite slarvigt sopat. Annars trevligt bemötande personalen mycket hjälpsamma.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Conny V
Omdömet skrevs 15 december 2015 från mobil enhet

Ett bra medelstort hotell, lugnt o skönt. Två pooler. Bra frukost buffé. Rent o fint. Ca 10 min från havet, bra gångväg. Ett hotell att återkomma till. Trevlig personal. Har även servering av mat på kvällstid.

Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack Lisbeth H
Omdömet skrevs 22 mars 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt bra till huvudgatan och själva hotellområdet är en skön oas. Personalen är trevlig och hjälpsam och rummen är rymliga och fräscha. Hotellpoolen (den som har bar) är jättefin och där lockades man ligga vid under varma dagar. Enda lilla minus var att frukosten inte var så varierad. Vi kommer gärna hit igen!

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Kristoffer A
Omdömet skrevs 7 mars 2015 från mobil enhet

Vi bodde här en vecka i februari. Resorten är fin och skulle nog kunna vara rätt bra men vi hade förväntat oss mer än så här.

Vi bodde i en SK twin chalet

Rummen är mindre än vad de ser ut att vara men på bilderna men är i ok skick.

ACn lät som ett tröskverk. Är man lättväckt kan det bli ett problem.

Rummen städades vad vi såg inte under veckan vi bodde där. De bytte handdukar, bäddade och fyllde på vatten.

Polen där baren finns verkar ha någon rening. På eftermiddagarna flöt alla möjliga intresssanta saker runt. Minst sagt obehagligt.

På rummet fanns information som sa att personalen i receptionen gärna hjälper till och bokar restaurang, utflykter mm. När vi bad om hjälp med tips på restaurang visste de inte om en enda restaurang i Khao Lak. Inte heller utflykter ville de hjälpa till med utan pekade på ett ställ med broschyrer.

I övrigt tyckte vi det var väldigt förvirrande med namnen på hotellen. Den här kedjan har tre hotell i Khao Lak och det är olika mellan olika bokningssidor vad de kallas.

Bodde här: februari 2015, reste som ett par
1  Tack Birgerbrosa