Omdömet skrevs 4 mars 2015 från mobil enhet

Otroligt välskött o trevligt hotell. Mycket för pengarna! Kort promenad till stranden, håll till höger o ni finner fina strandavsnitt. Poolerna känns rena o fräscha liksom övriga utrymmen. Nära till stan som ligger runt hörnet. Dock inget som stör om kvällarna då lugnet råder. Endast geckos o andra djurs läten dominerar. Trivsamt helt enkelt :-)

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack yywee
Omdömet skrevs 25 januari 2015

Ett trivsamt hotell där man kan koppla av och verkligen känna lugnet. Rummen helt ok. Frukostbuffen var ok men blir som på alla ställen enformig efter ett tag. Skön pool med en bar och trevlig personal. Promenadväg till stranden. Där finns restauranger som också har solstolar att låna ut. Rekommenderar det här hotellet starkt!

• Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack Lena C
Omdömet skrevs 14 januari 2015 från mobil enhet

Här bor man bra, ett ganska enkelt hotell beläget centralt i Khao lak. Frukosten ganska enkel och tråkig . Man tar sig ledigt till stranden via en gång bredvid syskon hotellet The Sands . Ta man höger hittar man flera bra restauranger med bra thai mat. Här lånar man solstolar helt gratis.
Rummen är enkelt utrustade dåligt med eluttag samt att hänga upp kläderna. Rymligt badrum, vi bodde i bungalow som gränsande ut mot innegatan, vi stördes inte av trafiken fast ett visst irriterande ljud från AC anläggningen. Tyckte dock att poolen inte bjöd på den svalka man behövde, det fläktade dåligt mellan bungalow och hotell byggnaden fast mini baren backade upp detta,här släcktes törsten bra med trevliga drinkar.

Bodde här: februari 2014, reste med vänner
Tack Greger H
Omdömet skrevs 27 december 2013

detta hotell är det lugnt och skönt på med mycket trevlig personal alltid ett vänligt leende tillhands
med god frukost buffe rent och snyggt en bit ifrån stranden men en lagom promenad efter frukost
nära ut till stan hotellet ser bättre ut i verkligheten än på resebyråns bilder vi rekomenderar detta hottel

• Bodde här: december 2013, reste som ett par
5  Tack greencady60
Omdömet skrevs 12 september 2013

Detta hotellet är fantastiskt lugnt och skönt. Det ligger en bit från stranden men det finns fina promenadvägar så det gör inget. Det är rent och fräscht, och servicen är bra. Frukosten är god, men som på alla ställen där det är frukostbuffé blir det lite tråkigt till slut.Mysig pool med swim up bar. Rekomenderar detta varmt!

• Bodde här: november 2012, reste med familjen
10  Tack nick69an