“Bästa stället”

Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food
Rankad som nr 29 av 340 Restauranger i Khao Lak
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Beskrivning: Svensk Thai ägd restaurang med inriktning på Thai food och seafood, vi serverar även skaldjur tillagade på skandinaviskt vis, dillkokta och rökta tiger räkor med chiliaioli, dillkokt krabba, Thai hummer på olika vis,Internationelt med Australiensikt nötkött, Hemgjorda hamburgare,spagghetti, schnitzel & bearnais sås och mycket mer. Barn meny med svenska pannkakor sylt eller glass, barn menu 100 bth, Färskt kaffe, och vi säljer snus
Omdömet skrevs 25 september 2018 från mobil enhet

Underbar mat och ägare kommer snart tillbaka för räkor, kräftor och krabba mmm
Personal också på topp

Tack christers89

Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Öppnade igår den 15/8 för säsongen! Fantastisk god mat, rökta räkor en favorit med aioli och rostat bröd. Kötträtterna håller hög standard fri salladsbar med 3 olika dressing,enda stället med Chang på fat! Fantastisk personal med Jonny och Noi i spetsen som ser till att du trivs i en härlig atmosfär.

Tack Tomas B
Jonny L, Chef på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2018

Thank you very much

Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Världens bästa ställe i Khao lak. Ägaren är extremt trevlig vilket är extra bra! Erbjuder många sportmatcher och grymt fräsch toalett!

Tack Kalle J
Jonny L, Ägare på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Tack så mycket Kalle

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Alla plus på allt på detta ställe!!! Personalen och verkligen ägaren gav oss en upplevelse som vi inte hade förväntat oss.

Tack AnnBerglund
Jonny L, Chef på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Tack så mycket Ann

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Eftersom vi är här en längre tid så hinner man igenom några rätter och jag har aldrig blivit besviken. Underbar personal, fantastiska ägare. Absolut värt ett besök

Tack Susanne W

Tack så mycket Susanne

Resenärer som tittade på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food? Berätta vad du tyckte!