“Bästa mat o service”

Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food
Rankad som nr 33 av 349 Restauranger i Khao Lak
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Beskrivning: Svensk Thai ägd restaurang med inriktning på Thai food och seafood, vi serverar även skaldjur tillagade på skandinaviskt vis, dillkokta och rökta tiger räkor med chiliaioli, dillkokt krabba, Thai hummer på olika vis,Internationelt med Australiensikt nötkött, Hemgjorda hamburgare,spagghetti, schnitzel & bearnais sås och mycket mer. Barn meny med svenska pannkakor sylt eller glass, barn menu 100 bth, Färskt kaffe, och vi säljer snus
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Alla plus på allt på detta ställe!!! Personalen och verkligen ägaren gav oss en upplevelse som vi inte hade förväntat oss.

Datum för besöket: april 2018
Tack AnnBerglund
Jonny L, Chef på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Tack så mycket Ann

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Eftersom vi är här en längre tid så hinner man igenom några rätter och jag har aldrig blivit besviken. Underbar personal, fantastiska ägare. Absolut värt ett besök

Tack Susanne W

Tack så mycket Susanne

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat hos Jompa på lucky resturang seafood. Rekommenderas verkligen de rökta räkorna , det bästa . Sallad som fri förrätt mycket gott. Rent och trevligt. Engånghandukar i frotté på toaletten

1  Tack Monica Å

Tack så mycket

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Tigerräkorna och skaldjursplatån är mina favoriter, raggmunken är inte så dum den heller när man vill bryta av Thaimaten.
Mysig personal och trevlig inredning, gillar rislamporna

Tack Carina P

Tack så myket Carina

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Vi kom dit en tidig kväll den 10 mars och beställde 2 maträtter, restaurangen var då halvfull med människor men blev snabbt fullsatt. Vi beställde långt före alla andra men fick våran mat sist, vi beställde kyckling som skulle vara stekt i vitlök och peppar. Smakade inte något alls förutom en väldigt massa soja.

Sen ägaren gick bara runt till alla svenska "äldre" människor och frågade om allt var bra men ignorerade alla yngre som satt där.

Jag skulle aldrig gå tillbaka dit och hoppas att det inte är fler än jag som blivit drabbad detta.

Tack Jimmy G

Vi ledsna för din upplevelse och hoppas vi kan göra bättre nästa gång

Resenärer som tittade på Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Lucky restaurant Seafood,Thai & Int, food? Berätta vad du tyckte!