“Superpizza ”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god vedungsbakad pizza. Vill man ha annat än thaimat är det sen perfekta restaurangen att besöka. Bra service. Gott vin..

Tack Tina B

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Bestämde träff med några vänner för en bit mat o tjôt. Gott om platser, snabb och trevlig service, avslappnad stämning och god mat. Husets vita vin var helt ok. Mycket prisvärt

Tack Sandra T
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och prydligt ställe. Maten ok men inte mer. Blandad meny med både västerländska rätter och Thailändska.

Tack Silvano M
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Vi tog iss till denna restaurang påvägen in till Kaho lak centrum. Vi klrde pp anka som middagsrätt. Välstekt, god och saftigt. Fint upplagt på tallriken.
Trevligt ställe med bra service och prisvärt. Kan rekommenderas.

Tack Susanne J
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Här hittar man de trevligaste killarna i baren och dessutom gör de de klart godaste drinkarna i Thailand helt klart ett måste när man är i Khao Lak

Tack Anki J

Resenärer som tittade på Peter Bar & Restaurant tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Peter Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!