Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Bodde sju dagar på The Waters mellan den 7-14 januari och hade ett rum med poolaccess vilket jag inte velat vara utan. Hade önskar ett rum som jag läst mig till hör på Tripadvisor skulle passa oss, vilket det gjorde mycket bra. Skugga på morgon och förmiddag och sol på eftermiddag.

Rummen var små, men fungerade ok. Lite avloppslukt från golvbrunnen, men annars var badrummet också ok. Stor dusch!

The Waters är relativt nybyggt, art Deco stil. Lite för stelt för oss. Kändes inte så gemytligt. Finns ett svalt aktivitetsrum med biljardbord och datorer och möjlighet att spela ett parti schack.

Frukosten ok, men inte mer men man åt sig mätt. Restaurangen ligger mot gatan så det är inte så mysigt.

Tog spabehandling på hotellet vilket var toppen. Mycket trevlig och vänlig personal.

En bit ner till havet, så vi vistades mest vid poolen. Solstolarna var rätt få och paraollerna var inte fräscha.
Huvudpoolen är stor och det finns en swimup-bar.

Ett hotell som fungerade ok och ligger nära restauranger, barer och shopping. Men som sagt, lite för stelt och opersonligt för att det ska få ett högre betyg av mig.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Monica C
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Stor resort med många trevliga pooler och mycket bra frukost. Gångavstånd både till fin beach och till många restauranger och ca 4km till staden. Många olika typer med boende utifrån behov.Finns rum med pooaccess eller tvårummare med köksavdelning.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack catarinahuseryd
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

very good hotel with great staff! good pool area. the breakfast is quite ok. can recommend this hotel to all couples.
Bra att veta är finns inga barnfamiljer så har ni yngre barn lär ni få underhålla dom själva. Men som par helt perfekt,restaruranger runt hörnet

Datum för vistelsen: december 2016
Tack 641magnush
Omdömet skrevs 16 november 2016

Vi var på The Waters i feb-16 en hel månad och vi trivdes utmärkt.
Rent och snyggt med en jätte trevlig personal.
Vi bodde med pool access vilket var härligt, på kvällen ut i poolen och koppla av.
Efter 14 dagar kom min bror och svägerska ner och de bodde i hotell delen(höghuset), lite tråkigt, även om jag fixade ett rum på botten våningen, det var väldigt mörkt, solen kom aldrig ner och spred ljus. Därför är nog bungalow att föredra.
Litet trevlig gym, men tog lite väl lång tid för att fixa viktmaskinen, som jag påtalade flera gånger.Vi bodde längst bort i vänstra hörnet, man kunde gå genom personalingången om man ville gå till marknaden, som är ett måste, massor med härlig mat och shopping.

Rumstips: Längst ner på vänstra sidan trivdes vi utmärkt på, bäst är bottenvåning med pool access. Även om det regnade(som på bilden) var det härligt.
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack matsing
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Bodde inte här själv men vänner till oss gjorde det.
Men det är en fantastiskt område och pooler överallt.
Vattnet är varmt och skönt men ändå svalkande.
Baren serverar fantastiska drinkar och det är lätt att tillbringa flera timmar i poolerna och simma runt för att utforska området.

Datum för vistelsen: februari 2016
1  Tack flamingohoppare