“Mycket bra”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vårt sällskap var på 7 personer o vi besökte den här restaurangen flera gånger. Det var aldrig några problem för personalen att göra plats för oss. Maten var välsmakande o prisvärd. Personalen mycket trevlig. Jag har inga problem med att ge högsta betyg. Vi har under semestern besökt restauranger med högre prisbild på menyn men med sämre mat.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 937jeanettef

Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Helskönt ställe. Billigt och genuint. Lite roligt att dom bedriver tvätteri också. Rekommenderas! Få platser, så det kan vara fullt om man kommer i rusning.

Tack tliljeholm
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Larn Deo -ser inte mycket ut för världen menhär får man value for the money -bra och snabb service. Rekommenderas till 100%. Tio tummar upp.

Tack 453leif_
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Jättegod mat till billigt pris! Återkom flera gånger under vår vistelse i khao lak. Inredningen är inte den roligaste men maten är super!

Tack carolinebF2460SF
Omdömet skrevs 30 december 2019

Personalen är kanon maten riktigt riktigt god och prisvärd snabbt och trevlig atmosfär kan bara rekommendera denna underbara restaurang

Datum för besöket: december 2019
Tack AHT5202

Resenärer som tittade på Larn Deo tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Larn Deo? Berätta vad du tyckte!