“Rekommenderas”

Rankad som nr 58 av 305 Restauranger i Khao Lak
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

En av de restauranger i Nai Yang ni måste besöka. Ordning och reda vid ankomst, snabb service och mycket att välja på. Räkrätterna var de bästa. Prisvärt. Vill ni sitta nära stranden bör bordet bokas i förväg.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Mats J

Omdömet skrevs 25 december 2019

Allt vi beställde var topp. Perfekt i styrka och excellent smak. Vi kommer tillbaka Restaurangen drivs av fantastisk personal och är väldigt rent och fint.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack MalinR123
Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Lugnt och skönt på denna restaurang en liten bit från JW Marriot. Maten är helt ok thai mat men det bästa med Phen’s är deras massage! Ca 300 bht för en timme och massörerna är riktigt duktiga (eller så har vi haft tur). Ibland tar dom i lite väl försiktigt men bara å säga ”stronger” så ordnar det sig.

Datum för besöket: december 2019
Tack alexandrav172164610
Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Trevlig Familj med söta hundar och jättegod mat!!! Mysigt ställe bredvid JW Marriot 100m från stranden. Finns massage också med duktiga massörer!

Datum för besöket: april 2019
1  Tack NMSXCII
Omdömet skrevs 13 mars 2019

Bästa restaurangen på stranden. Stor variation i menyn med en typiskt maträtt runt 150-200 baht. Bra service och mycket välkomnande personal (familj?). När det är fullt så kan det ta lite tid att få maten men man har ju semester!

Datum för besöket: mars 2019
2  Tack Christian A

Resenärer som tittade på Phen's Restaurant tittade också på

Besökt Phen's Restaurant? Berätta vad du tyckte!