Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Omodernt, slitet & smutsigt. Många lösa kakelplattor i poolen, stegen ner hängde i ett fäste så det kändes som att den skulle gå av när som helst. Trallen runt poolen var ojämn och inte fastspikat överallt så man fick titta ner så att man inte snubblade, spikar som stack upp. Fågelbajs över dynorna som inte rengjordes en enda gång på veckan vi var där. "Poolbaren" stängde kl 17 & hade någon beställt strax innan så blev allt stående kvar tills nästa dag. Rummet städades bra men även där var det slitet med bl.a. kranar som var lösa. Frukosten var ok men ofräscht när allt ligger öppet utan lock i den värmen och med alla fåglar & flugor. Brukar bara bo på 3-stjärnigt men detta var sämre än alla dom tillsammans. Stranden ligger nära men den är så dålig just där. Man får gå en bra bit till höger för att slippa all tång & stenar.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Jema74
AMD_KhaolakBhandari, Manager på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Dear Jema74,

Thank you for taking your time writing us your feedback.First, please kindly accept my sincere apologize.I brought this issue up in Management's meeting and informed all of the department that be involved and also our Duty manager to recheck those area everyday.
if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Detta 3+ Hotel levererar det man kan förvänta sig. Mycket fräsch och god mat. Väldigt lugnt Hotel och ingen panik att hitta en solstol. Servicen fungerar bra och minsta problem så hjälper personalen till. Det tar ca 3 min till stranden som skiftar mycket mellan ebb och flod. God frukost som bjuder på det man vill ha eller behöver. Dock inget Hotel för den som vill ha party. Systerhotellet har middagsrestaurang som är väldigt bra.

Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack Niklas E
AMD_KhaolakBhandari, Manager på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Dear Niklas E,

Greetings from Khaolak Oriental
Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience with others on TripAdvisor.

It's great to know that you enjoyed spending time with us.We will never stop improving our services to serve our Bhandari guest the best service ka

We look forward to welcoming you again and please let us know if there is anything else we could do to make your next stay even better.

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig och serviceminded personal. Vi hade rum med direktaccess till poolen- helt fantastiskt. Bra frukostbuffé med stort utbud, riktigt gott :)
Nära till stranden och centrala Khao lak når du på några minuters promenad.
Scooter till ett riktigt bra pris finns att hyra i receptionen.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack tsd82
AMD_KhaolakBhandari, Manager på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Dear tsd82,

Thank you for your stay at Khaolak oriental.We are glad to hear you liked your stay in overall.Our team are overwhelmed by your kind review.

We are looking forward to welcoming you back at any time

Assistant Managing director

Omdömet skrevs 14 mars 2017

Toppenhotell, toppenfrukost, stranden fin om man går till höger, mysiga lunchrestauranger och gratis solstolar om man äter där, finns även massage att få, vi bodde i rum med poolacsess, har bokat hotellet även 2018, ska be om samma rum som vi hade 2017

Tips för att välja rum: Poolaccess
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Maritha S
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2017

Dear Maritha S,
Sawasdee ka
Thank you very much for your review about your stay with us recently.
I am pleased to know that you really enjoy holiday in overall of your stay. We have noted your comment to team for improvement and we really look forward to welcome you back again in the near future.

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Helt okej hotell om du ska stanna några dagar. Nära till strand, shopping och restauranger. Stranden är dock inte så jätte fin, men med taxi kan du lätt ta dig till White sand beach och coconut beach som ligger ca 15 min därifrån.
Frukosten var helt okej, inget märkvärdigt. Wifi var helt ok, gymet var litet och slitet.
Personalen var glada och trevliga och städningen var bra.
Vi kommer förmodligen inte återvända då det inte passade oss så bra. Tror det passar de äldre bättre.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Jennie D
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2017

Dear Jennie D,
Sawasdee ka
Thank you very much for your review about your stay with us recently.