Omdömet skrevs 14 mars 2017

Toppenhotell, toppenfrukost, stranden fin om man går till höger, mysiga lunchrestauranger och gratis solstolar om man äter där, finns även massage att få, vi bodde i rum med poolacsess, har bokat hotellet även 2018, ska be om samma rum som vi hade 2017

Tips för att välja rum: Poolaccess
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Maritha S
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2017

Dear Maritha S,
Sawasdee ka
Thank you very much for your review about your stay with us recently.
I am pleased to know that you really enjoy holiday in overall of your stay. We have noted your comment to team for improvement and we really look forward to welcome you back again in the near future.

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Helt okej hotell om du ska stanna några dagar. Nära till strand, shopping och restauranger. Stranden är dock inte så jätte fin, men med taxi kan du lätt ta dig till White sand beach och coconut beach som ligger ca 15 min därifrån.
Frukosten var helt okej, inget märkvärdigt. Wifi var helt ok, gymet var litet och slitet.
Personalen var glada och trevliga och städningen var bra.
Vi kommer förmodligen inte återvända då det inte passade oss så bra. Tror det passar de äldre bättre.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Jennie D
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2017

Dear Jennie D,
Sawasdee ka
Thank you very much for your review about your stay with us recently.

Omdömet skrevs 24 januari 2017

Vi bodde i ett av rummen med direkt utgång till den härliga poolen. Rummet var rent och fint, personalen mycket trevliga, frukosten bra. Ett vackert hotell som ligger bra mellan stranden och restaurangområdet. Rekommenderas.

Tips för att välja rum: Välj ett rum med direktutgång till poolen, helst längre bort från matsalen och receptionen. Det var mycket insyn i vårt rum.
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack infoH9072WG
AMD_KhaolakOriental, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2017

Dear infoH9072WG,
Sawasdee ka
Thank you very much for review about your recent stay. It was our great pleasure to welcome you and to know that you had a great time with us is a precious gift. Thank you for choosing Khaolak Oriental Resort for your holiday and we look forward to welcome you back again in the near future.

Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Kanon fint hotell, har varit här fyra gånger, personalen är fantastisk, när vi kom hit för tredje gången stod det ett fat med frukt på rummet. Nu när vi kom så kom dom upp med färsk frukt å en flaska rödvin+ att vi fick varsin timmes gratis massage, helt fantastiskt tycker vi. Rummen är fina, nära till staden och till stranden som är väldigt fin om man går några hundra meter norr över, jätte mysigt massage ställe nere på stranden, bra lunch ställe på green beach ca 50-100 m från hotellet

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Kicki K

Dear Kicki K,
Sawasdee ka.
First of all I would like to say welcome home! Thank you very much for your precious comments about your recent stay with us. I am gald to hear that you had an enjoyable stay in overall and we really look forward to welcome you back fifth time in our beautiful resort.

Omdömet skrevs 14 januari 2017

Bodde här i två omgångar. Jättefint och trevligt hotell. Rummen var lite mörka och tyget på sofforna lite slitna.Sängarna var sköna. Men annars rent och fint. När vi bodde i rummet med direkt tillgång till poolen hade vi problem med mögellukt. Tyvärr så kunde vi inte byta rum eftersom det var fullbokat. Fick en fruktskål som kompensation, det var trevligt.
Iskallt vatten i poolen. Frukosten var helt otrolig.

Bodde här: december 2016
2  Tack BIWMI
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Dear BIWMI,

Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Khaolak Oriental
It was a true pleasure to have you with us, and we look forward to welcoming you back again.

Best Regards,
Assistance Managing Director