Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Kanon fint hotell, har varit här fyra gånger, personalen är fantastisk, när vi kom hit för tredje gången stod det ett fat med frukt på rummet. Nu när vi kom så kom dom upp med färsk frukt å en flaska rödvin+ att vi fick varsin timmes gratis massage, helt fantastiskt tycker vi. Rummen är fina, nära till staden och till stranden som är väldigt fin om man går några hundra meter norr över, jätte mysigt massage ställe nere på stranden, bra lunch ställe på green beach ca 50-100 m från hotellet

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Kicki K
AMD_KhaolakOriental, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2017

Dear Kicki K,
Sawasdee ka.
First of all I would like to say welcome home! Thank you very much for your precious comments about your recent stay with us. I am gald to hear that you had an enjoyable stay in overall and we really look forward to welcome you back fifth time in our beautiful resort.

Omdömet skrevs 14 januari 2017

Bodde här i två omgångar. Jättefint och trevligt hotell. Rummen var lite mörka och tyget på sofforna lite slitna.Sängarna var sköna. Men annars rent och fint. När vi bodde i rummet med direkt tillgång till poolen hade vi problem med mögellukt. Tyvärr så kunde vi inte byta rum eftersom det var fullbokat. Fick en fruktskål som kompensation, det var trevligt.
Iskallt vatten i poolen. Frukosten var helt otrolig.

Bodde här: december 2016
2  Tack BIWMI
AMD_KhaolakBhandari, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Dear BIWMI,

Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Khaolak Oriental
It was a true pleasure to have you with us, and we look forward to welcoming you back again.

Best Regards,
Assistance Managing Director

Omdömet skrevs 17 april 2016 från mobil enhet

Perfekt läge. Nära både till restauranger och strand. Vi hade ett rum med direkt tillgång till poolen, väldigt fina rum.
Stor frukostbuffe med allt man kan tänka sig. Personalen trevlig och hjälpsam.

Myggspray rekommenderas att användas på kvällarna.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Claes F
AMD_KhaolakOriental, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2016

Dear Claes F,

Sawasdee ka
Thank you very much for your review on tripadvisor about your stay. I am glad to know that you had a great time with us in every way and we really look forward to welcome you back in the near future.

Omdömet skrevs 18 mars 2016

Trevlig och hjälpsam personal. Bodde här i fyra nätter. Var sjuk nästan hela tiden, personalen var hjälpsamma att hitta läkare. Fick ett rum på första våning fast vi bokat med balkong. Bra frukost. Enda tråkiga var att när folk rökte utanför så kom det in i vårt rum och det luktade väldigt mycket.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Marie-Gustafsson

Dear Marie-Gustafsson,
Sawasdee ka
Thank you very much for sharing your experience on tripadvisor. I am glad to hear that you had a great time and also your compliment to our staffs. Thank you very much for choosing us on your holiday and we look forward to welcome you back again in the near future.

Omdömet skrevs 28 mars 2015

Vi bodde här en vecka i slutet av januari 2015. När man kommer in på hotellet får man direkt en orientalisk känsla. Hotellet är byggt runt poolerna vilket ger en känsla av lyx. Vi hade rum med direkt utgång till poolen. Det är rent och snyggt, personalen är gästvänlig och maten är mycket god. Temakvällens mat var riktigt bra. Hotellet ligger centralt, perfekt läge, men ändå är det en bra atmosfär på hotellet. Svårt att förstå att hotellet ligger så centralt när upplevelsen på hotellet är att det är så tyst och rofyllt. Den närmsta badstranden är dålig men om man går ca 300 m åt höger så kommer man till en bättre strand.

Tips för att välja rum: Rummen med utgång direkt till poolen
  • Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack Per S
SupaveeK, Owner på Khaolak Oriental Resort, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2015

Dear Per S,

Sawasdee Ka
Thank you very much for sharing your experience with us on tripadvisor. I am very happy to read all your comments and feedback. Thank you for choosing Khaolak Oriental recently and we are much looking forward to welcome you back again in the near future ka.

With my best regards,
Praire