“Similan dyktur med Raya”
Omdöme om Raya Divers

Raya Divers
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Raya divers ska ha en stor eloge för deras engagemang och säkerhetstänk. Välordnat . Instruktörer och personalen på båten glada positiva ser till att alla har det bra. Extra Tack till Hessie som instruktör.
Mycket proffsigt

Tack Tuija P

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Helt suveränt ordnat. Vi var lite fundersamma om barn 4 och 7 år skulle klara det men det funkade perfekt. Mycket god service från instruktörer som hjälpte oss med allt. Fanns dricka på hela turen som man fick obegränsat och jättegod mat på en paradisö! Snorkling med mycket fisk och som i ett akvarium. Ett särskilt tack till guiden Marcus från Helsingborg!

Tack Jonas R
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Suveränt ordnad heldagsutflykt med Raya. Vi åkte till Surin island efter rekommendation att det är mycket mindre turister än på Simillan (300 personer per dag mot 5000...). Ganska skumpig båttur på 1,5 timme på ditvägen. Sjösjuke-piller rekommenderas och finns vid avfärd. Vi såg en flock delfiner på utvägen vilket var extra kul.

Suverän service av Raya under hela dagen. Från upphämtning på hotellet till avlämning. Kan varmt rekommendera dem för utflykt! Extra skönt med svensk (och finsk) guide för oss som var nya på snorkling.

Tack MattiasE19
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Vi åkte med Raya Divers på snorkel tur till Simillan Islands och vi blev väldigt imponerade hur dom löste det med snorklingen trotts mycket med vind och vågor. Snorklade på två olika platser med otroligt mycket fisk av olika arter. Det enda som var dåligt var maten, men det var samma för alla som kommer till öarna.
Mycket trevliga guider och bra båtfolk.

Tack Kenneth M
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Innan vi bestämde oss för Raya gjorde vi sökningar på nätet. Vi fastnade för Raya eftersom det var en skandinavisk (finsk) dykfirma med bra kundbetyg. Vi hade sådan tur att vi fick Lena vår nästan egen dykinstruktör! Hon pratade svenska vilket underlättar ibland när man vill prata tekniska detaljer kring dykning! Vi bokade 2av utflykterna hemifrån och en, den sista bästa Richelieu Rock på plats! Vi är supernöjda med allt! Upplägg, säkerhet, service och produkter mm mm. Vi rekommenderar Raya för era dykäventyr!

Tack Eva-Lena H

Resenärer som tittade på Raya Divers tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province
Khao Lak, Phang Nga Province

Bang Niang Beach, Khao Lak
Bang Niang Beach, Khao Lak

Besökt Raya Divers? Berätta vad du tyckte!