“Friherre ”

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, vi hat hittills ätit två gånger här och är mycket nöjda.
Idag åt jag kycklingfilé med en sås på cashewnötter samt vitlöksris.
Detta är det bästa jag ätit på en hel vecka.
Trevlig personal och väldigt serviceinriktade .

Datum för besöket: februari 2020
Tack 171arneb

Omdömet skrevs 3 april 2019 från mobil enhet

Denna restaurang var en besvikelse. Smaklös mat och små portioner. Oengagerad personal.
Det som lyfter betyget lite är de rena och fina toaletterna samt att de hjälpe till så vi fick tag i en taxi.

Datum för besöket: april 2019
Tack Roggali
Omdömet skrevs 27 februari 2019

Fin lång sandstrand, solstolar att hyra, bra restaurang med god mat, massage promenera åt höger , 10 min finns en ruin från sunamin kvar med en stor träelefant

Datum för besöket: januari 2019
Tack Inger T
Omdömet skrevs 18 februari 2019 från mobil enhet

Vi hyrde sängar på stranden. Åt ljuvlig thaimat till lunch. Tog även underbar massage. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2019
Tack ChriRob
Omdömet skrevs 27 januari 2019 från mobil enhet

Har ätit på Ao Thong 2 gånger, ena gången lunch och andra middag. Både lunchen och middagen har varit toppklass. Tog en spicy glassnoodle salad w/ seafood till lunch och den var jätte god. Till middag åt jag fried yellow noodles with pork som också var super gott! Bra priser oxå, yellow noodles woth pork kostar endast 100 baht.

Datum för besöket: januari 2019
Tack FelixSortebech

Resenärer som tittade på Ao Thong Beach Restaurant tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province
Khao Lak, Phang Nga Province

Takua Pa, Phang Nga Province

Besökt Ao Thong Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!