“Ej så bra”

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Besökte den här restaurangen eftersom den har ett toppenläge. Perfekt i solnedgången. Tyvärr var personalen väldigt ointresserad. Maten var ok, men är mycket bättre på andra restauranger i Khao Lak.

Tack Myrsloken

Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Bra läge med fin havsutsikt. Maten var god. (Vi åt thaimat) Bra priser. Det som drar ned betyget är att vi inte fick in maten samtidigt .

Tack Martin E
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevlig personal, varav en kan jättebra engelska. Bra kvalite på maten till lite lägre priser än andra restauranger i närheten.

Tack Tiger T
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Mysigt och trevligt ställe, vi har varit ett flertal gånger nu under vår semester, går man ner vid 18-tiden kan man se en härlig solnedgång. Maten är kanon och mycket billig. Rekommenderas!! Speciellt deras milkshake ;-)

Tack solna123
Omdömet skrevs 9 november 2014

dålig service = 0. ingen personal pratar annat språk än Thai.
helt värdelös restaurang.
Dom förtjänar inte sitt bra läge. Läget gör att dom får gäster, åtminstonde en gång.

• Atmosfär
Tack leif f

Resenärer som tittade på Chong Fah Restaurant tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Chong Fah Restaurant? Berätta vad du tyckte!