“Urmysigt ställe!!”

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs juli 29 2016 från mobil enhet

Mysigt och trevligt ställe, vi har varit ett flertal gånger nu under vår semester, går man ner vid 18-tiden kan man se en härlig solnedgång. Maten är kanon och mycket billig. Rekommenderas!! Speciellt deras milkshake ;-)

Tack solna123

Omdömet skrevs november 9 2014

dålig service = 0. ingen personal pratar annat språk än Thai.
helt värdelös restaurang.
Dom förtjänar inte sitt bra läge. Läget gör att dom får gäster, åtminstonde en gång.

Tack leif f
Omdömet skrevs mars 7 2014

Vi var ett sällskap på fyra och två av oss var i KL även förra året och hade då ätit på denna restaurang och ville gärna gå tillbaka eftersom det hade varit bra. STORT MISSTAG!! Allt utom utsikten var dåligt. Vi beställde och sen började den långa väntan. En rätt, friterad kyckling kom in utan pommes som var beställt till rätten. Sen återigen en lång väntan. När maten väl kom in så var den undermålig. Nästan ingen kyckling i rätterna utan bara grönsaker och väldigt småportioner. Det här var den sämsta restaurangen hittills i KL.

Tack pippin_den_lille
Omdömet skrevs januari 26 2014

De här skulle kunna ta dubbelt betalt och man skulle inte reagera. De har ett mycket bra läge och utsikt utan att det syns på priserna. Stort urval på menyn och trevlig personal. Vi har gått tillbaka för att vi var så nöjda.

Tack Currahee09
Omdömet skrevs januari 6 2010

På vår semester i Khao Lak åt vi på Chong Fah nästan dagligen. Restaurangen ligger på stranden med fantastisk utsikt och det finns gott om plats för barnen att springa runt och leka när de ätit färdigt.

Maten är (thai) är mycket god och prisvärd. En familj på 4 personer äter middag inkl dryck för 800-1000 Bath.

Kom ihåg myggspray.

Tack Titujo

Resenärer som tittade på Chong Fah Restaurant tittade också på

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Chong Fah Restaurant? Berätta vad du tyckte!