Omdömet skrevs 12 januari 2017

Bode på planet lodge före och efter min vistelse på Kilimanjaro.Förutom En vacker trägård,godmat.Så vill jag lyfta fram den utomordentligt duktiga och serviceinriktade personalen.Som gjorde mitt resande så mycket lättare.

Mikael

• Bodde här: januari 2017, reste ensam
1  Tack Mikael E
Omdömet skrevs 27 november 2016

Stora rymliga rum med stor bekväm säng och en liten balkong. Mysig omgivning där rummen låg i små hus i hotellets trädgård. I trädgården finns en pool med fin utsikt över Mount Meru. Hotellet hade väldigt trevlig personal.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Linn L
Omdömet skrevs 12 februari 2016

Vi bodde här två nätter, före och efter vår safari.
Rummen här har olika storlek trots att de utifrån ser lika ut.

Första natten bodde vi i ett större och vackrare rum, men tyvärr så fungerade elen inte. Service-killen fick komma två tillfällen. På dagen kör de på solenergi, och den fungerade tyvärr dåligt. På kvällen slår de igång generatorn, men det behövde fixas manuellt. På natten fungerar inte ACn, men genom att öppna fönster så klarar man värmen.

Andra natten bodde vi i ett mindre rum där dock elen fungerade bra.

Det positiva är att trädgården är väldigt charmig, de har odlat många olika typer av träd, avocado, citrusträd, bananträd, papaya, många olika typer av blommor. En bra pool finns i området och maten var bra.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Sen C
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

En natt inför safarin. Trevlig mkt tillmötesgående personal. Bra service generellt. Sköna sängar, bra myggnät. Fungerande AC. Tv på rummet. Trevlig trädgård med härliga soffor. Fin pool med personal och poolhanddukar. Buffé till både frukost och kvällsmat.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Eva L
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Fina småhus med två rum i varje belägna i lummig trädgård med fin pool och poolbar. ACn fungerade inte på natten, men det blev inte så varmt. Strömmen gick även i vår stuga på kvällen och då kom en från personalen och fixade det direkt. Mycket trevlig personal. Bra middag på kvällen med kock som grillade det man ville ha och med goda tillbehör.
Wifi i lobbyn.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen