Omdömet skrevs 12 februari 2016

Vi bodde här två nätter, före och efter vår safari.
Rummen här har olika storlek trots att de utifrån ser lika ut.

Första natten bodde vi i ett större och vackrare rum, men tyvärr så fungerade elen inte. Service-killen fick komma två tillfällen. På dagen kör de på solenergi, och den fungerade tyvärr dåligt. På kvällen slår de igång generatorn, men det behövde fixas manuellt. På natten fungerar inte ACn, men genom att öppna fönster så klarar man värmen.

Andra natten bodde vi i ett mindre rum där dock elen fungerade bra.

Det positiva är att trädgården är väldigt charmig, de har odlat många olika typer av träd, avocado, citrusträd, bananträd, papaya, många olika typer av blommor. En bra pool finns i området och maten var bra.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Sen C
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

En natt inför safarin. Trevlig mkt tillmötesgående personal. Bra service generellt. Sköna sängar, bra myggnät. Fungerande AC. Tv på rummet. Trevlig trädgård med härliga soffor. Fin pool med personal och poolhanddukar. Buffé till både frukost och kvällsmat.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Eva L
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Fina småhus med två rum i varje belägna i lummig trädgård med fin pool och poolbar. ACn fungerade inte på natten, men det blev inte så varmt. Strömmen gick även i vår stuga på kvällen och då kom en från personalen och fixade det direkt. Mycket trevlig personal. Bra middag på kvällen med kock som grillade det man ville ha och med goda tillbehör.
Wifi i lobbyn.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
1  Tack Sofia Å
Omdömet skrevs 1 november 2015 från mobil enhet

Vi hade två sköna dagar här efter lyckad safari. Helt ensamma vid trevlig pool. Rum med AC, TV med sport och ett par engelska filmkanaler. Kylskåp i ett av våra rum. Låne-flip-flops. Bra tillagad mat a la carte för ca $10. Rätt stora portioner - vi delade på rätter till lunch. Gott rött vin på glas. Bra trevlig service. Internet bra för hotell i Tanzania, tillgängligt dygnet runt i rum och vid pool men kräver lite pyssel med inloggning och tålamod med nedladdning. Ljud från vägar kom ibland, störde inte oss.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Linus B
Omdömet skrevs 14 oktober 2015 från mobil enhet

Vi bodde här en natt före vår safari-resa. Ett väldigt mysigt hotell med trevlig personal. Rummen är uppdelade i små "stugor". Rummet var stort, med stor och skön säng. Myggnät fanns och detta gjorde personalen iordning på kvällen. Helt okej badrum med dusch. Frukosten var god. Vi bodde här vår första natt i Tanzania och spenderade endast 12 timmar här men vi fick intrycket av att allt var rent och att det var bra service.

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack tanjalazic