“Hemtrevlig vistelse i Negombo”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Yolandas Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
12 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Sebastian ...
Nivå 3 Skribent
14 omdömen
“Hemtrevlig vistelse i Negombo”
Omdömet skrevs 4 april 2018 för en vistelse i april 2018

Yolandas Villa ligger väldigt trevligt, lite avsides från huvudstråket vilket ger en lugn och skön vistelse utan avgaser, motorer och tutor men ändå nära nog att stranden bara är en kort promenad bort.

Hela villan är i gott skick med rena utrymmen och sängar. På området bor även Yolandas mamma som är väldigt hjälpsam och trevlig. Städning går att få när man önskar med strålande resultat.

Vill framförallt uttrycka extra lovord till chauffören Sarath som verkligen sätter guldkant på tillvaron på Sri Lanka. Sarath kör inte bara dit du behöver, han bjuder på mängder av historier och information om alla platser, hjälper till med bokningar och eller hittar restauranger till klart bättre priser än vad man själv skulle hitta. Han kommer hela tiden med suveräna förslag på vad som finns att göra och visar saker som man på turistväg aldrig skulle sett annars. Vi är otroligt glada över att ha haft så fin hjälp av Sarath!

apr 6 2018
Tack
hindalalj ...
Höganäs, Sverige
“Hindal”
Omdömet skrevs 1 april 2018 för en vistelse i december 2017

Villan var väldigt mysig, ren och fin. Den är nära centrum och stranden, 5 minuters promenad till respektive mål.

apr 2 2018
Tack att du hyra mitt huse
marino76p ...
Vänersborg, Sverige
“Fantastiskt”
Omdömet skrevs 1 april 2018 för en vistelse i februari 2018

En vacker villa i ett lugnt område och en fin trädgård ,max 10 min till strand,bad och affärer. Rekommenderar yolandas villa varmt.

Tack maino
Stina P
“Fantastiskt!”
Omdömet skrevs 1 april 2018 för en vistelse i mars 2018

Bodde otroligt bra hos Yolanda. Fina, fräscha rum med AC och nära till stranden och shopping. Lugnt område! Mycket nöjd med vistelsen här!

apr 2 2018
Tack att du hyrde huset ❤️
SsKondos
“SK”
Omdömet skrevs 24 februari 2017 för en vistelse i december 2016

Hade en underbar tid på boendet, lugnt och fint område nära till mycket, blir en till resa snarast i Villan :) Här kommer en bild också från trädgården i villan

Tack att ni hyrde huset
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera