“Lugnt och skönt.”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Yolandas Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
12 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Marievela ...
1 omdöme
“Lugnt och skönt.”
Omdömet skrevs 22 februari 2017 för en vistelse i december 2016

Väldigt trevlig villa. Lugnt område Nära till stranden. Nära till shopping och restauranger. Sköna sängar. Luftkonditionering. Fullt utrustat kök.

Thomas W
1 omdöme
“Lugnt och tryggt boende !”
Omdömet skrevs 22 februari 2017 för en vistelse i december 2016

Jag rekommenderar detta stället . Nära till allt sol ,bad,mataffär.
Det finns alla möjligheter att hitta på saker . Kort resor och Tuk tuk finns nära .

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Gaia N
2 omdömen
Omdömet skrevs 2 april 2018 för en vistelse i april 2018

Svar från företaget
apr 4 2018
Thank you
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera