“Bra service utmärkt mat! Bra”
Omdöme om Chambers Restaurant

Chambers Restaurant
Rankad som nr 10 av 216 Restauranger i Galle
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra service utmärkt mat! Bra ställe om man inte vill ha asiatisk eller västerländsk mat ... jätte goda alkoholfria drinkar /juicer

Datum för besöket: februari 2020
Tack O9038ZJcharlottes
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 108)

Omdömet skrevs 31 januari 2019 från mobil enhet

Otroligt god mat. Vi Tog ceasarsallad och meze mat- bland det godaste jag ätit. Det enda minuset är att det inte serverar någon alkohol.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Annette B
Omdömet skrevs 16 december 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Både förrätter och huvudrätter var magiskt goda. Enda nackdelen var att vi inte orkade efterrätt... Kan verkligen rekommendera ett besök här.

Datum för besöket: december 2018
Tack maho1031
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mysig liten restaurang med god meze, trevlig personal och bra priser. Tyckte huvudrätterna inte var lika goda för min smak, hade dessa varit bra hade jag gett fullt betyg.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 141sebastianvd
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt god libanesisk mat. Vi åt allt från shishkebab till kcklinggrytor. Snabb service men minus pga ingen ac på restaurangen. Litet ställe men trevlig personal och god vällagad mat.

Datum för besöket: februari 2018
Tack steelglove99

Resenärer som tittade på Chambers Restaurant tittade också på

Besökt Chambers Restaurant? Berätta vad du tyckte!